Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Ja sådan lige umiddelbart ville jeg da mene det skulle være fint. Men ja behandlingen er et puslespil såå vi krydser alt vi kan
Ja sådan lige umiddelbart ville jeg da mene det skulle være fint. Men ja behandlingen er et puslespil såå vi krydser alt vi kan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Ja skulle scannes i dag for at se om jeg har lavet æg Havde 2 i venstre side på 13 og 13½mm og et i højre på 15 mm. Så tager lige et par dage mere med Gonal F og skal derfor scannes igen lørdag og højst sandsynligt insemineres mandag Så det er jo super fint Og mig og manden vædder hver gang om hvor æggene sidder.. Jeg vinder dog hver gang Igår sagde jeg at jeg troede der var mere end et i venstre side.. Og så valgte han højre. Jeg havde jo så ret Det havde jeg også sidst Men tænkte på om de to mindre æg når at blive store nok mon??
Ja skulle scannes i dag for at se om jeg har lavet æg Havde 2 i venstre side på 13 og 13½mm og et i højre på 15 mm. Så tager lige et par dage mere med Gonal F og skal derfor scannes igen lørdag og højst sandsynligt insemineres mandag Så det er jo super fint Og mig og manden vædder hver gang om hvor æggene sidder.. Jeg vinder dog hver gang Igår sagde jeg at jeg troede der var mere end et i venstre side.. Og så valgte han højre. Jeg havde jo så ret Det havde jeg også sidst Men tænkte på om de to mindre æg når at blive store nok mon??
pcoramt skriver: Det lyder som min scanning de voksede lige sig store og stærke på lidt over et døgn
Det lyder som min scanning de voksede lige sig store og stærke på lidt over et døgn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128