Kort update af scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
12 svar
13 synes godt om
13. juni 2013

o1Mutte

Ja skulle scannes i dag for at se om jeg har lavet æg

Havde 2 i venstre side på 13 og 13½mm og et i højre på 15 mm. Så tager lige et par dage mere med Gonal F og skal derfor scannes igen lørdag og højst sandsynligt insemineres mandag
Så det er jo super fint
Og mig og manden vædder hver gang om hvor æggene sidder.. Jeg vinder dog hver gang Igår sagde jeg at jeg troede der var mere end et i venstre side.. Og så valgte han højre. Jeg havde jo så ret Det havde jeg også sidst

Men tænkte på om de to mindre æg når at blive store nok mon??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Lauer

o1Mutte skriver:

Havde 2 i venstre side på 13 og 13½mm og et i højre på 15 mm. Så tager lige et par dage mere med Gonal F og skal derfor scannes igen lørdag og højst sandsynligt insemineres mandag
Så det er jo super fint
Og mig og manden vædder hver gang om hvor æggene sidder.. Jeg vinder dog hver gang Igår sagde jeg at jeg troede der var mere end et i venstre side.. Og så valgte han højre. Jeg havde jo så ret Det havde jeg også sidst

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg har for jer denne gang

Anmeld

14. juni 2013

DianaRJS

o1Mutte skriver:

Så det er jo super fint

jeg krydser fingre, håber snart det bliver jeres tur til at nyde glæden 

Anmeld

14. juni 2013

CroQuis

Det kan jo godt være de strækker den lidt, og satser på de to små i stedet for det store??

Det gjorde de i hvert fald med mig den ene gang, men ICSI er jo lidt anderledes 

Anmeld

14. juni 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Så det er jo super fint

Super vil da tro alle æg har gode chancer for a blive store nok, fik at vide af min gynækolog at et æg vokser ca 2 mm pr dag og så vil de jo også ligge på 20-22 stykker de små på mandag

Anmeld

14. juni 2013

o1Mutte

Lauer skriver:

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg har for jer denne gang

Tak!

Anmeld

14. juni 2013

o1Mutte

DianaRJS skriver:

jeg krydser fingre, håber snart det bliver jeres tur til at nyde glæden 

Tak, det håber jeg også

Anmeld

14. juni 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

Det kan jo godt være de strækker den lidt, og satser på de to små i stedet for det store??

Det gjorde de i hvert fald med mig den ene gang, men ICSI er jo lidt anderledes 

Mmm det kan godt ske
Må ærligt indrømme jeg blev lidt da hun sagde at jeg havde det ene på 15 og de to mindre.. For sidst havde jeg jo to store og et lille.. Så blev helt bange for at jeg reelt kun havde et godt æg denne gang.. Men håber de to andre følger trop og bliver stoore og flotte

Anmeld

14. juni 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Super vil da tro alle æg har gode chancer for a blive store nok, fik at vide af min gynækolog at et æg vokser ca 2 mm pr dag og så vil de jo også ligge på 20-22 stykker de små på mandag

Så burde de alle blive klar! Jeg håber!

Anmeld

14. juni 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Så burde de alle blive klar! Jeg håber!

Ja sådan lige umiddelbart ville jeg da mene det skulle være fint. Men ja behandlingen er et puslespil såå vi krydser alt vi kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.