Rødlig urin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Papillon

Maja88 skriver:

Lyder bare utrolig meget som væskemangel når nu det kun var den ene gang..

Hvor meget væske fik du i går

Øh.. Det kan jeg altså ikke huske. Men drak næsten en halv liter vand til træning (45 min.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Maja88

Charliepar skriver:

Øh.. Det kan jeg altså ikke huske. Men drak næsten en halv liter vand til træning (45 min.)

Det er heller ikke nok..

Du skal gerne op på en liter under og en liter efter

Anmeld

13. juni 2013

Papillon

Maja88 skriver:

Det er heller ikke nok..

Du skal gerne op på en liter under og en liter efter

Nå da  Det plejer da ellers at være nok. Drikker, når jeg er tørstig og så lidt til, når jeg træner

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Charliepar skriver:

Nå da  Det plejer da ellers at være nok. Drikker, når jeg er tørstig og så lidt til, når jeg træner

Når du træner har din krop behov for ekstra væske.. så gerne en 2ll inden træning.. en liter under og en halv til hel efter især på varme dage

Anmeld

13. juni 2013

Frk. Himmelblå

Maja88 skriver:

Når du træner har din krop behov for ekstra væske.. så gerne en 2ll inden træning.. en liter under og en halv til hel efter især på varme dage

Det er altså ikke, hvad jeg har fået at vide af min personlige træner.. Han ville sige, at TS har drukket nok, hvis hun ellers ikke følte sig mere tørstig end den 1/2 liter. Man risikerer jo at vaske næringsstofferne ud - især med de 2 liter lige inden, du skal ind at svede..

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Frk. Himmelblå skriver:

Det er altså ikke, hvad jeg har fået at vide af min personlige træner.. Han ville sige, at TS har drukket nok, hvis hun ellers ikke følte sig mere tørstig end den 1/2 liter. Man risikerer jo at vaske næringsstofferne ud - især med de 2 liter lige inden, du skal ind at svede..

Ikek lige inden hun skal drikke det.. men i løbet af dagen..

Træner du hårdt kan du se om du har fået nok væske via din urin

Anmeld

13. juni 2013

Frk. Himmelblå

Maja88 skriver:

Ikek lige inden hun skal drikke det.. men i løbet af dagen..

Træner du hårdt kan du se om du har fået nok væske via din urin

Nåe, ok, så forstår jeg bedre!

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Hvis det er meget mørkt (orange-agtigt) så kan det være fordi du bare ikke har fået vand nok, så bliver urinen meget koncentreret.

Bliver det ikke bedre hurtigt, og du sørger for at få vand, så skal du nok lige have fat i lægen.

Jeg kan ikke mærke nå jeg har blærebetændelse. Får kun mistanke om det fordi jeg skal tisse tit 

Anmeld

13. juni 2013

Papillon

Nessie skriver:

Hvis det er meget mørkt (orange-agtigt) så kan det være fordi du bare ikke har fået vand nok, så bliver urinen meget koncentreret.

Bliver det ikke bedre hurtigt, og du sørger for at få vand, så skal du nok lige have fat i lægen.

Jeg kan ikke mærke nå jeg har blærebetændelse. Får kun mistanke om det fordi jeg skal tisse tit 

Det var kun den ene gang, resten af dagen har det været normalt.

Jeg tisser ikke mere, end jeg plejer. 

Kan man mon se det an weekenden over? Jeg har simpelthen ikke tid i morgen til hverken at ringe i telefontiden eller møde op hos lægen før lukketid 

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Charliepar skriver:

Det var kun den ene gang, resten af dagen har det været normalt.

Jeg tisser ikke mere, end jeg plejer. 

Kan man mon se det an weekenden over? Jeg har simpelthen ikke tid i morgen til hverken at ringe i telefontiden eller møde op hos lægen før lukketid 

Hvis der ikke har været mere, og det ser normalt ud nu, så ville jeg ikke gøre mere ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.