Rødlig urin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
19 svar
8 synes godt om
13. juni 2013

Papillon

Tidligere i dag bemærkede jeg, at min urin var orange til rødlig. Min første tanke var: "Har jeg spist rødbeder?". Men nej, det har jeg ikke. Hvorfor antager urinen så denne farve?

Jeg har siden holdt øje med farven, og den har været helt almindelig klar til gullig resten af dagen.

Jeg har ingen svien ved vandladning. Jeg har haft lidt trykken og murren i underlivet/nederste del af maven, men det har jeg bare tænkt var indelukket gas (laaange dage for tiden...).

Jeg har ikke spist noget med rød farve. Jeg trænede i går, men ikke hårdere end normalt.

Grund til bekymring? Skal lægen have et kald?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Hullabullabulla

Charliepar skriver:

Tidligere i dag bemærkede jeg, at min urin var orange til rødlig. Min første tanke var: "Har jeg spist rødbeder?". Men nej, det har jeg ikke. Hvorfor antager urinen så denne farve?

Jeg har siden holdt øje med farven, og den har været helt almindelig klar til gullig resten af dagen.

Jeg har ingen svien ved vandladning. Jeg har haft lidt trykken og murren i underlivet/nederste del af maven, men det har jeg bare tænkt var indelukket gas (laaange dage for tiden...).

Jeg har ikke spist noget med rød farve. Jeg trænede i går, men ikke hårdere end normalt.

Ja du skal kontakte lægen blod i urinen er tegn på en infektion!

Anmeld

13. juni 2013

Albertsen92

Kontakt lægen

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Charliepar skriver:

lyder til du ikke har fået nok væske under og efter træning

Anmeld

13. juni 2013

B&J

evt blærebetændelse Kontakt lægen

Anmeld

13. juni 2013

aarhusmor

Jeg ville tage kontakt til lægen. Du kan godt have en betændelse som du ikke kan mærke

Anmeld

13. juni 2013

Papillon

Britt88 skriver:

Ja du skal kontakte lægen blod i urinen er tegn på en infektion!

Kan det kun være blod? Det så slet ikke blodigt ud, og det var kun den ene gang.

Anmeld

13. juni 2013

Papillon

Maja88 skriver:

lyder til du ikke har fået nok væske under og efter træning

Håber også det bare er det, men det lyder alligevel på svarene som om, jeg lige må sige hej til lægen..

Anmeld

13. juni 2013

Papillon

aarhusmor skriver:

Jeg ville tage kontakt til lægen. Du kan godt have en betændelse som du ikke kan mærke

Troede altid det sviede ved blærebetændelse. Så er det vel bare at kontakte lægen. Suk

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Charliepar skriver:

Håber også det bare er det, men det lyder alligevel på svarene som om, jeg lige må sige hej til lægen..

Lyder bare utrolig meget som væskemangel når nu det kun var den ene gang..

Hvor meget væske fik du i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.