Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Uh jeg troede maks æg ved insemination var 3 eller 4? Tager også gele Royal og får zoneterapi
Uh jeg troede maks æg ved insemination var 3 eller 4? Tager også gele Royal og får zoneterapi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pcoramt skriver: Det var os kun 3 brugbare.. Men blev gravid inden insemination
Det var os kun 3 brugbare.. Men blev gravid inden insemination
Maja84 skriver: Nå sådan hvordan det, natur metoden med æl sprøjte eller hvis du vil dele
Nå sådan hvordan det, natur metoden med æl sprøjte eller hvis du vil dele
pcoramt skriver: Jeg fik æl sprøjte og blev insemineret men scanningen viste bare at jeg nok har haft æl af mig selv og var blevet gravid inden inseminationen det er lidt sjovt, for mærkede os æl troede jeg, og vi skulle jo "øve" os så det har vidst virket
Jeg fik æl sprøjte og blev insemineret men scanningen viste bare at jeg nok har haft æl af mig selv og var blevet gravid inden inseminationen det er lidt sjovt, for mærkede os æl troede jeg, og vi skulle jo "øve" os så det har vidst virket
Maja84 skriver: Er i går startet på pergotime, og der skulle gerne komme 2-3 gode æg, for at få et godt inseminationsforsøg Hvordan har det virket for jer andre, var i nød til at få ekstra behandling (fsh) eller var pergotime nok, og hvordan var jeres æg kom gerne med erfaringer
Er i går startet på pergotime, og der skulle gerne komme 2-3 gode æg, for at få et godt inseminationsforsøg Hvordan har det virket for jer andre, var i nød til at få ekstra behandling (fsh) eller var pergotime nok, og hvordan var jeres æg kom gerne med erfaringer
o1Mutte skriver: Jeg har altid (i hvert fald i disse to forsøg ) Fået pergotime i 5 dage og Gonal F i 3 dage (denne gang Gonal F i 5 dage) og har lavet 3 æg hver gang hvor sidste gang jeg havde to gode. Og denne gang har jeg et der er 2 mm større end de to andre
Jeg har altid (i hvert fald i disse to forsøg ) Fået pergotime i 5 dage og Gonal F i 3 dage (denne gang Gonal F i 5 dage) og har lavet 3 æg hver gang hvor sidste gang jeg havde to gode. Og denne gang har jeg et der er 2 mm større end de to andre
Maja84 skriver: Hvor spændende, håber pergotime er nok her og der er gode resultater på onsdag
Hvor spændende, håber pergotime er nok her og der er gode resultater på onsdag
o1Mutte skriver: Krydser i hvert fald fingre for dig
Krydser i hvert fald fingre for dig
Maja84 skriver: Mange tak og krydser også for jer
Mange tak og krydser også for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128