Effekt af pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.118 visninger
28 svar
9 synes godt om
13. juni 2013

Kløver

Er i går startet på pergotime, og der skulle gerne komme 2-3 gode æg, for at få et godt inseminationsforsøg

Hvordan har det virket for jer andre, var i nød til at få ekstra behandling (fsh) eller var pergotime nok, og hvordan var jeres æg kom gerne med erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Er i går startet på pergotime, og der skulle gerne komme 2-3 gode æg, for at få et godt inseminationsforsøg

Hvordan har det virket for jer andre, var i nød til at få ekstra behandling (fsh) eller var pergotime nok, og hvordan var jeres æg kom gerne med erfaringer

Det har aldrig hvilket på mig.. Måtte på gonal-F.. 

Anmeld

13. juni 2013

Becks

Maja84 skriver:

De har virket fantastisk på mig, har alle gangene lavet mellem 2-3 æg... Og de var store 

Anmeld

13. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

første forsøg vi var igennem fik jeg pergotime + 6 dage med puregon
fik 2 store flotte æg blev dog ikke gravid.

Andet forsøg fik jeg kun pergotime, og kunne nøjes med dette og fik igen 2 flotte store æg og blev gravid med 1 styk bebs

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Det har aldrig hvilket på mig.. Måtte på gonal-F.. 

Håber pergotime er nok, har også været til zoneterapi, så håber det også giver en god effekt

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

Becks skriver:

De har virket fantastisk på mig, har alle gangene lavet mellem 2-3 æg... Og de var store 

Uh håber på jeg også får lavet 2-3 gode Superæg

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

første forsøg vi var igennem fik jeg pergotime + 6 dage med puregon
fik 2 store flotte æg blev dog ikke gravid.

Andet forsøg fik jeg kun pergotime, og kunne nøjes med dette og fik igen 2 flotte store æg og blev gravid med 1 styk bebs

Hvordan besluttede de du skulle have puregon, jeg skal have pergotime i 5 dage, er på dag 2 i dag, og skal først til gynækolog på onsdag

Anmeld

13. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Hvordan besluttede de du skulle have puregon, jeg skal have pergotime i 5 dage, er på dag 2 i dag, og skal først til gynækolog på onsdag

Jeg havde taget pergotime de 5dage og har pco og mine æg er vist meget sløve i det så de skulle lige have lidt ekstra hormoner for at komme igen

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Jeg havde taget pergotime de 5dage og har pco og mine æg er vist meget sløve i det så de skulle lige have lidt ekstra hormoner for at komme igen

Ah sådan, har også pco/pcos og havde sidst et fint æg selv, efter hjælp fra zoneterapi, desværre blev det ikke til noget, men håber pergotime er nok, tror bivirkningers er noget større hvis man skal op i hormoner

Anmeld

13. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Ah sådan, har også pco/pcos og havde sidst et fint æg selv, efter hjælp fra zoneterapi, desværre blev det ikke til noget, men håber pergotime er nok, tror bivirkningers er noget større hvis man skal op i hormoner

Jeg har ihvertfald hørt mange gode historier med pergotime og fik det så også selv at mærke i det sidste forsøg vi havde. Min krop skulle vist bare lige finde ud af hvad den skulle
personligt oplevede jeg ingen bivirkninger ved noget af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.