Update på ansættelsessamtale til lægesekretærelev!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Nanves

Skal starte på HGS efter sommer, fordi jeg gerne vil være lægesekretær, men har bare fået at vide at det måske var lidt svært at finde elevplads dertil. Har i oplevet, at det var svært??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Lilje82

Nanves skriver:

Skal starte på HGS efter sommer, fordi jeg gerne vil være lægesekretær, men har bare fået at vide at det måske var lidt svært at finde elevplads dertil. Har i oplevet, at det var svært??

Jeg håber, at jeg langt om længe er heldig år, men ellers har jeg søgt mange gange, før jeg var heldig at nå til samtale. 

Anmeld

13. juni 2013

FrkDitte

Lilje82 skriver:

Ja, jeg var jo afsted i går, og var så nervøs.  Men tror det gik godt, jeg klarede stavetesten fint, og syntes også selv, at samtalen gik fint, så nu skal der bare  for, at jeg er en af de heldige, der får en af pladserne. 

Vi får svar omkring d. 21. - Behøver jeg fortælle, at jeg har mange sommerfugle i maven?? 8 dage føles som en evighed. 

for at du får plads.. 

Det er en fantastisk uddannelse.. 

Blev færdiguddannet lægesekretær juli sidste år. Er i dag elevansvarlig . Går dog på barsel 1. juli.. 

Så måske mødes vi! Er det i Region H du har søgt?

Jeg er på Akut medicinsk modtageafsnit, og har skiftende vagter normalt (kun dagvagter lige nu pga. graviditet).

Jeg elsker mit job.. man bliver udfordret hver dag.. 

Held og lykke

D.

Anmeld

13. juni 2013

Lilje82

FrkDitte skriver:

for at du får plads.. 

Det er en fantastisk uddannelse.. 

Blev færdiguddannet lægesekretær juli sidste år. Er i dag elevansvarlig . Går dog på barsel 1. juli.. 

Så måske mødes vi! Er det i Region H du har søgt?

Jeg er på Akut medicinsk modtageafsnit, og har skiftende vagter normalt (kun dagvagter lige nu pga. graviditet).

Jeg elsker mit job.. man bliver udfordret hver dag.. 

Held og lykke

D.

Jeg ville bare elske at få lov til, at tage den uddannelse. Det er i Region Syddanmark det her, nærmere betegnet Sygehus Sønderjylland. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.