Update på ansættelsessamtale til lægesekretærelev!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
13 svar
11 synes godt om
13. juni 2013

Lilje82

Ja, jeg var jo afsted i går, og var så nervøs.  Men tror det gik godt, jeg klarede stavetesten fint, og syntes også selv, at samtalen gik fint, så nu skal der bare  for, at jeg er en af de heldige, der får en af pladserne. 

Vi får svar omkring d. 21. - Behøver jeg fortælle, at jeg har mange sommerfugle i maven?? 8 dage føles som en evighed. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Lilje82 skriver:

Ja, jeg var jo afsted i går, og var så nervøs.  Men tror det gik godt, jeg klarede stavetesten fint, og syntes også selv, at samtalen gik fint, så nu skal der bare  for, at jeg er en af de heldige, der får en af pladserne. 

Vi får svar omkring d. 21. - Behøver jeg fortælle, at jeg har mange sommerfugle i maven?? 8 dage føles som en evighed. 

Krydser fingre!! 

Anmeld

13. juni 2013

MorDk

Lyder spændende! Jeg krydser fingre for dig!! Åh ha den ventetid altså!!

Anmeld

13. juni 2013

Valle81

Åhh, krydser fingre helt vildt:0)

Jeg er selv i gang med uddannelsen, og jeg er lige om snart 2. års elev.

Det er det FEDESTE job. Jeg elsker det, og det er bare LIGE mig:0)

Christina

Anmeld

13. juni 2013

Møn-Mor

Krydser fingre for dig!!!!

Ja lægesekretær er bare et super dejligt job - har været uddannet siden 1. sept. 2008 og været i job lige siden.

Dog kan det være tungt og opslidende, at arbejde i det offentlige af og til med beslutninger der bliver taget oppe fra af folk der ikke er med "på gulvet", så beslutningerne ikke fungerer i praksis og at økonomien ofte er stram.
Her er det jo ikke altid sikkert man kan vælge sin øverste arbejdsgiver=den siddende regering, som jo egentlig har meget at sige i forhold til ens job og indhold heraf.

Men på trods af dette, synes jeg, at det er et dejligt alsidigt og givende job - jeg har så med kroniske patienter at gøre og en del patientkontakt samtidig

Anmeld

13. juni 2013

Loa

for dig

Anmeld

13. juni 2013

Lilje82

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Krydser fingre!! 

Tak 

Anmeld

13. juni 2013

Lilje82

MorDk skriver:

Lyder spændende! Jeg krydser fingre for dig!! Åh ha den ventetid altså!!

Tak 

Anmeld

13. juni 2013

Lilje82

Valle81 skriver:

Åhh, krydser fingre helt vildt:0)

Jeg er selv i gang med uddannelsen, og jeg er lige om snart 2. års elev.

Det er det FEDESTE job. Jeg elsker det, og det er bare LIGE mig:0)

Christina

Mánge tak  Åh jeg vil det så meget, og kan slet ikke holde ventetiden ud.

Anmeld

13. juni 2013

Lilje82

Møn-Mor skriver:

Krydser fingre for dig!!!!

Ja lægesekretær er bare et super dejligt job - har været uddannet siden 1. sept. 2008 og været i job lige siden.

Dog kan det være tungt og opslidende, at arbejde i det offentlige af og til med beslutninger der bliver taget oppe fra af folk der ikke er med "på gulvet", så beslutningerne ikke fungerer i praksis og at økonomien ofte er stram.
Her er det jo ikke altid sikkert man kan vælge sin øverste arbejdsgiver=den siddende regering, som jo egentlig har meget at sige i forhold til ens job og indhold heraf.

Men på trods af dette, synes jeg, at det er et dejligt alsidigt og givende job - jeg har så med kroniske patienter at gøre og en del patientkontakt samtidig

Tak  Jeg har arbejdet på måde medicinsk og kardiologisk, som medhjælper - Så har haft et indblik i det, og kan slet ikke vente med at komme i gang, hvis jeg skulle være en af de heldige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.