Til jer der har læst Fifty Shades!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

HeidiØ

StineW79 skriver:

Har godt nok ik læst bøgerne, men hvis han ska være med i filmene, så sidder jeg klar på første række i biografen! Han er så total lækker!! Vh stine

Yeah, me too! Og lige én ting: læs dem!!!! :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
HeidiØ skriver:

Yeah, me too! Og lige én ting: læs dem!!!! :-D

Jeg må i gang hurtigst muligt!! Vh stine

Anmeld

14. juni 2013

Prøv at gå på you tube og skriv Fifty shades, så klan I se et film klip fra traileren!! Det er Mat boomer. 

Anmeld

14. juni 2013

mn

Lunae skriver:

Så er jeg igang med fifty shades bøgerne og jeg kan ikke lade være med at forestille mig, hvem der kunne spille Christian Grey, når nu bøgerne skal filmatiseres!

Hvilken skuespiller har du forestillet dig kan spille rolle som Christian Grey? - del gerne billeder

Noget i stil med Brad Pitt eller Thomas Jane, jeg forestiller mig ham så bare lidt mere bredskuldret end hvad de er og lidt højere, men kan helt ærligt ikke komme på en skuespiller som opfylder de krav :p

når jeg skriver Thomas Jane tænker jeg på det her billede:  http://www.google.dk/imgres?um=1&sa=N&hl=da&biw=1366&bih=630&tbm=isch&tbnid=geqYFta12I0WxM:&imgrefurl=http://hdwallpaperspcs.blogspot.com/2013/03/thomas-jane-photos.html&docid=AINEcA3EB05PeM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-ojCu2fJagU0/UVh-9evajDI/AAAAAAAAFiI/mBWzpveIKA8/s1600/Thomas%252BJane%252BPhotos10.jpg&w=600&h=798&ei=Ose6UYHyIoXR4QTOr4GgDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:4,s:0,i:101&iact=rc&page=1&tbnh=181&tbnw=135&start=0&ndsp=17&tx=88&ty=93

Anmeld

14. juni 2013

mn

Charliepar skriver:

Hold lige op - jeg sidder og savler, det er pinligt 

Jeg har ikke læst bøgerne, men har hørt, det er noget med dominans. Hvem er den dominerende? Eller skifter de?

Det er han, men det bliver fremstillet som om at den der bliver domineret har magten, selvom det er ham der gør tingene

Anmeld

14. juni 2013

Lullaby

Charliepar skriver:

Hold lige op - jeg sidder og savler, det er pinligt 

Jeg har ikke læst bøgerne, men har hørt, det er noget med dominans. Hvem er den dominerende? Eller skifter de?

Det er manden eller den mandlige hovwdrolle. Dog ændrer ting sig i de 2 sidste bøger. Han har problwmer med intimitet og hun vil gerne . Dominans kombineret med kærlighed. 

Anmeld

14. juni 2013

Lullaby

Lunae skriver:

Så er jeg igang med fifty shades bøgerne og jeg kan ikke lade være med at forestille mig, hvem der kunne spille Christian Grey, når nu bøgerne skal filmatiseres!

Hvilken skuespiller har du forestillet dig kan spille rolle som Christian Grey? - del gerne billeder

Jeg tror ikke jeg skal se den. Film har det med at ødelægge min forestilling. Har set traileren og falder over at hun går ind på hans kontor da de mødes hvor i bogen hun er vildt forfjamsket og falder. Desuden er jeg slet ikke vild med deres valg af mandlig hovedrolle, for mig er han for meget en flødebolle og slet ikke så dyster som Christian. Så tror jeg vil huske bøgerne og glemme filmene. 

Anmeld

14. juni 2013

Valle81

Her er min forestilling! Christian Bale - skabt til rollen, hvis du spørger mig

Nu var det en ekstrem dårlig film, men efter han har været med i American psycho, så kan han ikke spille den her:0) Altså i mine øjne:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.