Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Jeg har læst et eller andet sted det blir Matthew Bomer fra White Collar! Han er edderdytme osse en snack!!! Har prøvet at vedhæfte billede fra min tlf, ved ik om det kommer med!
Jeg har læst et eller andet sted det blir Matthew Bomer fra White Collar! Han er edderdytme osse en snack!!! Har prøvet at vedhæfte billede fra min tlf, ved ik om det kommer med!
Lunae skriver: Så er jeg igang med fifty shades bøgerne og jeg kan ikke lade være med at forestille mig, hvem der kunne spille Christian Grey, når nu bøgerne skal filmatiseres!Hvilken skuespiller har du forestillet dig kan spille rolle som Christian Grey? - del gerne billeder
Så er jeg igang med fifty shades bøgerne og jeg kan ikke lade være med at forestille mig, hvem der kunne spille Christian Grey, når nu bøgerne skal filmatiseres!Hvilken skuespiller har du forestillet dig kan spille rolle som Christian Grey? - del gerne billeder
Eric Dane... Nam nam..
Lunae skriver: Her er min forestilling! Christian Bale - skabt til rollen, hvis du spørger mig
Her er min forestilling! Christian Bale - skabt til rollen, hvis du spørger mig
Åh ja. Han passer perfekt.
Ryan gosling - fordi han er så super hoooot
ønskebarn74 skriver: Eric Dane... Nam nam..
Lunae skriver: Jeg har hørt at det bliver Alex Pettyfer! Synes bare Christian Bale passer bedre på min forestilling
Jeg har hørt at det bliver Alex Pettyfer! Synes bare Christian Bale passer bedre på min forestilling
Ja, Bale er et ret godt bud!
Fik lige fat i billedet fra computeren. Oh my.. ja, jeg håber sku på ham her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128