Og manden brokker sig over jeg ønsker mig fire børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Kløver

Hvem? skriver:

Jeg er også "3. gangs kejsersnitter" - to akutte og håber nu på en planlagt, da det sidste sprang, så det er bestemt heller ikke på lægernes anbefaling med endnu en graviditet - men dette bliver også den sidste herfra, manden vil ikke have flere og det må jeg også respektere og prise mig lykkelig for, at han har skænket med 3 helt igennem fantastiske drenge

Enig, jeg håber dog at få lov at føde alm denne gang, hvilket jeg dog tvivler da jeg har haft ssf begge gange, og det første blev akut efter 2 døgn, og det andet blev semi akut, da de havde planlagt ks en uge senere men måtte ikke gå længere pga ssf. Respekterer også mandens ønsker, men jeg kan ikke lade være at håbe en lille smule på 2 guldklumper, når chancerne alligevel er lidt forøgede pga behandling
Er da også dejligt med 3 drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Faith

Det samme her. Jeg har altid gerne villet have 4 børn. Har foreløbig "kun" 3 og er ikke sikker på jeg får manden med på ideen om en 4.

Dog synes jeg 16 børn er i overkanten. Tror faktisk der er nogen kvinder der bliver afhængige af at være gravide, og så synes jeg sku det tager overhånd.

Anmeld

12. juni 2013

Hvem?

Faith skriver:

Det samme her. Jeg har altid gerne villet have 4 børn. Har foreløbig "kun" 3 og er ikke sikker på jeg får manden med på ideen om en 4.

Dog synes jeg 16 børn er i overkanten. Tror faktisk der er nogen kvinder der bliver afhængige af at være gravide, og så synes jeg sku det tager overhånd.

Nej, drømmen om 4 børn her forbliver en drøm, men priser mig hver dag lykkelig med dem jeg har, og den der er på vej

Amen, jeg tænker 16 børn? Hvordan finansiere man det? for ikke at tænke på det evige indkøb (jep, jeg hader at handle ind )

Anmeld

12. juni 2013

Faith

Hvem? skriver:

Nej, drømmen om 4 børn her forbliver en drøm, men priser mig hver dag lykkelig med dem jeg har, og den der er på vej

Amen, jeg tænker 16 børn? Hvordan finansiere man det? for ikke at tænke på det evige indkøb (jep, jeg hader at handle ind )

Ja jeg må nok også desværre erkende (er ikke meget for det!!!!) at drømmen om nr 4 forbliver en drøm.

Jeg priser mig også lykkelig for at være blevet beriget med 3 sunde og raske drenge. Hvem kunne dog ønske sig mere?

Arhmen tænk på alle de bleer der skal slæbes hjem! Synes der er rigeligt at handle ind når man har 3 unger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.