Og manden brokker sig over jeg ønsker mig fire børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
13 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2013

Hvem?

så skulle han da være hjemme nu, hvor jeg skal til at se STOR, STØRRE - MEGAFAMILIER!

Okay, 16 børn, jeg mener når man bliver mor og mormor på samme år, var det nok der man skulle overveje at stoppe......

Indtil videre må jeg "nøjes" med tre, manden går ikke med til 4 stks...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Kløver

Her går manden kun med på 4 hvis vi rammer tvillinger denne gang, men ja, så skal man vist ikke brokke sig over mangel på tid, ved siden af 16 børn puha

Anmeld

12. juni 2013

Hvem?

Maja84 skriver:

Her går manden kun med på 4 hvis vi rammer tvillinger denne gang, men ja, så skal man vist ikke brokke sig over mangel på tid, ved siden af 16 børn puha

Altså, de må da ikke kede sig

Men 16 BØRN

Anmeld

12. juni 2013

Joan ( Smallie )

må du godt få 4 kejsersnit eller?

Og hvis du må så er i jo unge endnu så kan jo være det kommer

Anmeld

12. juni 2013

Hvem?

Joan ( Smallie ) skriver:

må du godt få 4 kejsersnit eller?

Og hvis du må så er i jo unge endnu så kan jo være det kommer

De kan ikke rigtigt sige noget til det, hvis jeg bliver 4. gangs gravid - men de anbefaler det bestemt ikke, men det gjorde de nu heller ikke her 3. gang, da det jo sprang sidst Ork ja, jeg har tiden med mig, men manden har sagt stop, så må vi nok hellere stoppe  

Men hold nu op, godt jeg ikke er på julegaver med den familie med 16 børn

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Hvem? skriver:

Altså, de må da ikke kede sig

Men 16 BØRN

Ja er nok også liiige overkanten her, og hvis man bliver både mor og mormor på samme tid er det noget af en bedrift så engang en udsendelse om en kvinde med 15 eller 16 børn, som var dybt ulykkelig da hun for længst var i overgangsalderen og lægerne ikke ville hjælpe til flere børn, mener hun var midt/slut i halvtredserne

Anmeld

12. juni 2013

Hvem?

Maja84 skriver:

Ja er nok også liiige overkanten her, og hvis man bliver både mor og mormor på samme tid er det noget af en bedrift så engang en udsendelse om en kvinde med 15 eller 16 børn, som var dybt ulykkelig da hun for længst var i overgangsalderen og lægerne ikke ville hjælpe til flere børn, mener hun var midt/slut i halvtredserne

Argh, så må jeg nu holde med lægerne

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Hvem? skriver:

De kan ikke rigtigt sige noget til det, hvis jeg bliver 4. gangs gravid - men de anbefaler det bestemt ikke, men det gjorde de nu heller ikke her 3. gang, da det jo sprang sidst Ork ja, jeg har tiden med mig, men manden har sagt stop, så må vi nok hellere stoppe  

Men hold nu op, godt jeg ikke er på julegaver med den familie med 16 børn

Tja igen ( har vist set for mange dokumatarserier) var også om storfamiliebørn hvor de havde min 9 børn, hvor hun pga ks og sygdom blev frarådet at få flere, hvor hun fortsatte og agtede at få en del flere børn endnu, selvom der var stor risiko for at hun ville miste livet

Jeg har selv fået 2 ks, så bliver nok meget sandsynligt også ks igen næste gang, så vi må håbe på tvillinger, manden går heller ik her med på barn nr 4, medmindre der kommer tvillinger

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Hvem? skriver:

Argh, så må jeg nu holde med lægerne

Ja, hvis man ikke længere kan få børn selv, pga overgangsalderen, tænker ikke her på for tidlig overgangsalderen eller andet som gør man ikke bliver naturligt gravid, men fordi man er for gammel, så må man acceptere det. Flere steder vil de ikke hjælpe kvinder over 40 da chancen ved insemination, på kvinder over 40 er 2-3 % hvor den under 40 er 15% mens der er 25% chance ved et normalt sundt og rask par der ikke behøver hjælp

Anmeld

12. juni 2013

Hvem?

Tja igen ( har vist set for mange dokumatarserier) var også om storfamiliebørn hvor de havde min 9 børn, hvor hun pga ks og sygdom blev frarådet at få flere, hvor hun fortsatte og agtede at få en del flere børn endnu, selvom der var stor risiko for at hun ville miste livet

Jeg har selv fået 2 ks, så bliver nok meget sandsynligt også ks igen næste gang, så vi må håbe på tvillinger, manden går heller ik her med på barn nr 4, medmindre der kommer tvillinger

Jeg er også "3. gangs kejsersnitter" - to akutte og håber nu på en planlagt, da det sidste sprang, så det er bestemt heller ikke på lægernes anbefaling med endnu en graviditet - men dette bliver også den sidste herfra, manden vil ikke have flere og det må jeg også respektere og prise mig lykkelig for, at han har skænket mig 2 (snart 3) helt igennem fantastiske drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.