Efter kejsersnit - smerterne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

FruK

DKTiha skriver:

man må da ikke tage ipren når man ammer må man ??

Jo, det bruger de på barselsafsnittet på OUH. Jeg har også efterfølgende spurgt min egen læge, som siger det er ok med Panodil og Ipren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

FruK

DKTiha skriver:

Hej piger imorgen er det en uge siden jeg fik foretaget akut kejsersnit .. Men jeg lider stadigvæk af de mest sindsygeste smerter og har feber ón and off (selve snittet er pænt tørt og ikke rødt). Men hvor længe havde i de smerter?

En uges tid. Men ikke "sindssyge smerter" og bestemt ikke feber. Jeg synes, du skal kontakte lægen igen. 

Anmeld

12. juni 2013

DKTiha

FruK skriver:

En uges tid. Men ikke "sindssyge smerter" og bestemt ikke feber. Jeg synes, du skal kontakte lægen igen. 

jeg skal derop imorgen til kontrol og blodprøve tagning igen.. for jeg er på antibiotika efter at mine infektionstal var lidt høje efter kejsersnittet men de faldt, og ja nu må vi se hvad de siger imorgen, det ender desværre nok med indlæggelse til de kan se bedring både i smerter og feber...

er træt af at vågne badet i sved

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

DKTiha skriver:

Hej piger imorgen er det en uge siden jeg fik foretaget akut kejsersnit .. Men jeg lider stadigvæk af de mest sindsygeste smerter og har feber ón and off (selve snittet er pænt tørt og ikke rødt). Men hvor længe havde i de smerter?

jeg havde smerter op til 14dage til 3 uger efter.

man skal stadig huske at man jo altså er blevet skåret i, blevet heven og flået i, så man kan godt være øm et stykke tid efter

Anmeld

13. juni 2013

Drømme

FruK skriver:

Jo, det bruger de på barselsafsnittet på OUH. Jeg har også efterfølgende spurgt min egen læge, som siger det er ok med Panodil og Ipren.

mener da ellers at have både læst og hørt flere gange at man ikke må tage ipren hverken når man er gravid eller når man ammer.

panodil er hvad jeg har fået besked om, intet andet da det kan påvirke den lille.

til ts : hvis du har feber synes jeg bestemt du skal kontakte lægen / vagtlægen. kunne det ske at skyldes brystbetændelse ? havde jeg..

Anmeld

13. juni 2013

DKTiha

DianaRJS skriver:

jeg havde smerter op til 14dage til 3 uger efter.

man skal stadig huske at man jo altså er blevet skåret i, blevet heven og flået i, så man kan godt være øm et stykke tid efter

synes bare det virker værre smertemæssigt end jeg havde regnet med, er normalt total touf* ang smerte, og det her kan jeg sku ik holde ud kan ik gå helt oprejst for så gør det mega ondt ude i lysken

Anmeld

13. juni 2013

DKTiha

Drømme skriver:

mener da ellers at have både læst og hørt flere gange at man ikke må tage ipren hverken når man er gravid eller når man ammer.

panodil er hvad jeg har fået besked om, intet andet da det kan påvirke den lille.

til ts : hvis du har feber synes jeg bestemt du skal kontakte lægen / vagtlægen. kunne det ske at skyldes brystbetændelse ? havde jeg..

nej ingen brystbetændelse, hvis, så kan jeg ihvertfald ikke mærke det udover feberen ?

Anmeld

13. juni 2013

FruK

Det skal jeg ikke kunne sige. 

Jo, at man ikke må tage Ipren, når man er gravid.

Men som sagt fik jeg begge dele på barselsgangen - og med hjem derfra til dagene efter. Og har spurgt egen læge efterfølgende. Og så regner jeg med, at de har forstand på det, og at jeg kan regne med det svar jeg får... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.