Efter kejsersnit - smerterne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.081 visninger
17 svar
1 synes godt om
12. juni 2013

DKTiha

Hej piger imorgen er det en uge siden jeg fik foretaget akut kejsersnit .. Men jeg lider stadigvæk af de mest sindsygeste smerter og har feber ón and off (selve snittet er pænt tørt og ikke rødt). Men hvor længe havde i de smerter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Syntes du skal kontakte din læge. Hvis ikke vagtlægen. At du har feber er ikke normalt efter et kejsersnit vil jeg mene. Jeg havde vel ondt i et par dage hvis jeg husker rigtigt. Det burde ikke gøre meget ondt på dig mere vil jeg mene.

Anmeld

12. juni 2013

ms86

Jeg synes også du skal kontakte lægen, for en sikkerheds skyld.. jeg er ret sikker på at jeg var ok kørende efter en uge.. ikke at jeg kunne løfte tunge ting og sådan, men kunne løfte min datter og stå ud af sengen uden at det gjorde decideret ondt. Mener også at jeg var ude at handle og gå små ture inden der var gået en uge..

Anmeld

12. juni 2013

Maja88

Jeg havdr vel ondt i en 7 dages tid. Sørg for nok smertestillelse

Anmeld

12. juni 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Jeg fik smertestillende piller med hjem til ca en uge.
Men syntes når du har feber atcdu skal kontakte lægen.
Det fik jeg besked på at fik jeg feber op til 14 dage efter skulle jeg komtakte læge/lægevagten med det samme

Anmeld

12. juni 2013

Isabella_mor

ipren og panodil sammen giver en god virkning...  det tog jeg efter fødslen... det hjalp mig virkelig meget..

Anmeld

12. juni 2013

DKTiha

Har været oppe og blive tjekket igår og fik taget blodprøverne som ikke viste noget unormalt .. Jeg fik ingen smerte stillende med hjem så må nøjes med pinex.

Anmeld

12. juni 2013

Clisolka

DKTiha skriver:

Hej piger imorgen er det en uge siden jeg fik foretaget akut kejsersnit .. Men jeg lider stadigvæk af de mest sindsygeste smerter og har feber ón and off (selve snittet er pænt tørt og ikke rødt). Men hvor længe havde i de smerter?

Jeg synes også du skal kontakte vagtlægen når du har feber 

Jeg fik smertestillende med hjem til en uges tid - jeg havde kun smerter i en uges tid 

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Jeg havde ondt længe men når du også har feber ville jeg helt klart ringe til lægen

Anmeld

12. juni 2013

DKTiha

man må da ikke tage ipren når man ammer må man ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.