Hvor engagerede er jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

come2

Anonym skriver:

I alt det her med behandling?

Jeg føler mig alene. Min mand aner vitterligt INTET mht. behandling. Og det til trods for at vi har været i gang i noget tid efterhånden. Han laver aftaler de dage vi skal på klinikken, og aner ikke hvad han skal hvornår.. Jeg er dybt irriteret på ham, og ret ked af det samtidig. For føler ikke han vil det her så meget som mig. Tror det er for besværligt for ham

Hvordan er jeres mænd? Er jeg den eneste med en mand der glemmer i mine øjne VIGTIGE aftaler, og laver andre MINDRE vigtige aftaler?

Min mand har deltaget hver gang. Han kunne ikke drømme om at sende mig alene af sted til en undersøgelse på klinikken eller til selve behandlingen. Tror han ved jeg har brug for han er der

Han snakker ikke så meget om selve behandlingen som jeg gør, men inders inde tror jeg han ved mere end jeg lige regner med.

Han tager fri når vi skal på klinikken og har indtil videre ikke glemt vi skal derop. - og hvis han har lavet dobbelt aftale er jeg sikker på det her står højst på hans liste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg føler mig alene. Min mand aner vitterligt INTET mht. behandling. Og det til trods for at vi har været i gang i noget tid efterhånden. Han laver aftaler de dage vi skal på klinikken, og aner ikke hvad han skal hvornår.. Jeg er dybt irriteret på ham, og ret ked af det samtidig. For føler ikke han vil det her så meget som mig. Tror det er for besværligt for ham

Hvordan er jeres mænd? Er jeg den eneste med en mand der glemmer i mine øjne VIGTIGE aftaler, og laver andre MINDRE vigtige aftaler?

Hov det er mig der står bag dette indlæg.

Ved ikke lige hvorfor den loggede ind med min gamle profil jeg ikke bruger mere.

Min mand har deltaget hver gang. Han kunne ikke drømme om at sende mig alene af sted til en undersøgelse på klinikken eller til selve behandlingen. Tror han ved jeg har brug for han er der

Han snakker ikke så meget om selve behandlingen som jeg gør, men inders inde tror jeg han ved mere end jeg lige regner med.

Han tager fri når vi skal på klinikken og har indtil videre ikke glemt vi skal derop. - og hvis han har lavet dobbelt aftale er jeg sikker på det her står højst på hans liste

Anmeld

13. juni 2013

CroQuis

Min mand tager med, men skal da selvfølgelig høre brok for det  Men tror at "brokken" bundede ud i, at hvergang vi skulle afsted, tog det ca 4 timer inden vi var hjemme igen, da vi har langt til klinikken - og hvis vi skulle køre derhen 2-3 gange i ugen, kunne det godt hive tænder ud  Og der har da også været nogle enkelte scanninger, hvor jeg selv er taget afsted....

Vores aftaler står i kalenderen, så han ved hvornår vi skal afsted - selvom han aldrig kigger i den 

Og nogle gange spørger han da også om hvilken dag det nu er, at vi skal afsted, men han har generelt også en dårlig hukommelse, hvad vedr. aftaler og tider 

Anmeld

13. juni 2013

Anonym

Anonym skriver:

Min mand er ved at brække sig over pb efterhånden, og jeg forstår ham godt, for det er jeg indimellem også selv.
Men han deltager stort set altid når jeg er på sygehuset, han skriver det i sin kalender, og husker det på den måned. Men helt ærligt så tror jeg helst han vil være fri.
For et par måneder siden mindede han mig om at vi ikke skal forsømme den lille lykke mens vi venter på den store. Det har han da ret i....... Men min hjerne tænker desværre bare ikke på ret meget andet.
Sygehuset har sendt os på sommerferie, med beskeden om at nyde hinanden, slappe af og at jeg skal tabe mig 10 kg. Efter sommerferien starter vi med første IUI forsøg. Og min mand virker mere afslappet og glad, så alt dette her behandlingshalløj har nok påvirket ham mere end jeg troede.

Jeg tror det fylder mere for vores mænd end vi regner med, forskellen er bare at vi kvinder mærker det hele tiden og tænker på det hele tiden.

Anmeld

13. juni 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg tror at det er meget normalt. 

Vi havde også vores konflikter hvor min mand havde dobbeltbooket, eller lagt møder lige oven i blodprøve svar o.s.v. Men han var med til alle scanninger o.s.v. på klinikken. Og ja - det var mig der stod for kalenderen og skulle huske at minde ham om aftalerne.

For mig var det vigtigste at han bakkede mig op og støttede mig - også selvom han måske havde svært ved at forstå hvorfor jeg var så ramt pyskisk. Hvis han havde brokket sig og været sur over besværet - så havde det været et problem for mig. Men at han glemmer aftaler, ikke er ligeså tjekket som mig til at holde styr på det hele - ja, altså, det skal der være plads til.

Det er de færreste mænd som bliver ligeså hårdt påvirket psykisk som os kvinder af behandlingsprocessen.

Anmeld

13. juni 2013

Anonym

her hjemme tager jeg alene afsted til alle aftaler med undtagelse af 2... æu og æo

og nej han husker skam heller ikke hvornår det er jeg skal de forskællinge ting og det gør intet for han er der når jeg har brug for ham og ja han finder sig i at være bokse boldt når homonerne driller 

Anmeld

13. juni 2013

Tanya88

Anonym skriver:

Tror ikke du skal være så bekymret, min kæreste kunne heller ikke finde ud af hvornår han/vi skulle hvad, men han var også kun med til at aflevere klatten ved ægudtagning og forlangte ikke han skulle med til alt det andet da det ikke "gjaldt" ham..
Tror han vil det ligeså meget som dig, mænd viser det bare ikke på samme måde som os kvinder.. Fertilitetsbehandling kan være forvirrende for mænd fordi de ikke er involveret på samme måde som os (afhængig af behandlingsforløbet).

Min kæreste forstod heller ikke når jeg f.eks. sagde at sex lysten ikke var der, eller at jeg var ekstrem træt osv. Men efter jeg er blevet gravid er han 100 gange mere forstående, dog er det stadig mig der holder styr på datoer for diverse undersøgelser osv
Håber det kunne bruges til noget.

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.