Anonym skriver:
I alt det her med behandling?
Jeg føler mig alene. Min mand aner vitterligt INTET mht. behandling. Og det til trods for at vi har været i gang i noget tid efterhånden. Han laver aftaler de dage vi skal på klinikken, og aner ikke hvad han skal hvornår.. Jeg er dybt irriteret på ham, og ret ked af det samtidig. For føler ikke han vil det her så meget som mig. Tror det er for besværligt for ham 
Hvordan er jeres mænd? Er jeg den eneste med en mand der glemmer i mine øjne VIGTIGE aftaler, og laver andre MINDRE vigtige aftaler?
Min mand er ved at brække sig over pb efterhånden, og jeg forstår ham godt, for det er jeg indimellem også selv.
Men han deltager stort set altid når jeg er på sygehuset, han skriver det i sin kalender, og husker det på den måned. Men helt ærligt så tror jeg helst han vil være fri.
For et par måneder siden mindede han mig om at vi ikke skal forsømme den lille lykke mens vi venter på den store. Det har han da ret i....... Men min hjerne tænker desværre bare ikke på ret meget andet.
Sygehuset har sendt os på sommerferie, med beskeden om at nyde hinanden, slappe af og at jeg skal tabe mig 10 kg. Efter sommerferien starter vi med første IUI forsøg. Og min mand virker mere afslappet og glad, så alt dette her behandlingshalløj har nok påvirket ham mere end jeg troede.
Jeg tror det fylder mere for vores mænd end vi regner med, forskellen er bare at vi kvinder mærker det hele tiden og tænker på det hele tiden.
Anmeld