Anonym skriver:
I alt det her med behandling?
Jeg føler mig alene. Min mand aner vitterligt INTET mht. behandling. Og det til trods for at vi har været i gang i noget tid efterhånden. Han laver aftaler de dage vi skal på klinikken, og aner ikke hvad han skal hvornår.. Jeg er dybt irriteret på ham, og ret ked af det samtidig. For føler ikke han vil det her så meget som mig. Tror det er for besværligt for ham 
Hvordan er jeres mænd? Er jeg den eneste med en mand der glemmer i mine øjne VIGTIGE aftaler, og laver andre MINDRE vigtige aftaler?
Åhaa det så svært at svare på. Jeg følte mig så alene i det hele og i kampens hede og frustration blev der også vrisset en del efter ham.
Her er det mig som fejler noget, og han hadet bare at skulle ligge den klat i koppen og han blev så negativ flere dage i forvejen fordi han synes det var så bøvlet og træls

så flere gange måtte jeg hidse mig op og fortælle hvordan det var at være mig, skulle ligge krop til diverse hormoner, en mave som var blå af alle indsprøjtning, at slukke blotte skridtet foran en "fremmede" 1-2 gange i ugen så nej synes bestemt ikke at hygge med dilleren og en kop lød spor bøvlet eller træls

så kunne han også godt se det.
Men altså i ventetiden blev der heller ikke spurgt ind til hvordan jeg havde det og der blev heller ikke rigtig taget hensyn.
det lyder hårdt og som om ham er verdens største røvhul. men nu hvor vi endelig er gravide fortæller han også at han synes det var hårdt og behandling er sur røv for alle, han følte bare ikke det blev bedre af vi hver dag snakkede om det hele tiden og det har han helt ret i.
og nu mærker jeg hans glæde over det lykkedes og den voksende mave hver eneste dag

prøv at snakke med din mand om hvordan du har det og hvilke ønsker du har omkring ham
Anmeld