henvisning til gynækolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Altså jeg har selv overvejet om det kan være pco hvis der er noget. Så det tror jeg godt kunne være udfaldet 

Kan trøste dig med det ikke er værste i verden, når du også har kunnet lave en øko baby, det hjælper ihvertfald mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Kan trøste dig med det ikke er værste i verden, når du også har kunnet lave en øko baby, det hjælper ihvertfald mig

Det er jeg glad for! Men det er hårdt, nok også fordi man tænker, jamen hvornår kan vi så regne med og blive forældre igen? 

Anmeld

12. juni 2013

mpr

Maja84 skriver:

Jeg fik pregnyl, æl-sprøjte, den kostede lige knap 70 kr. Har i denne omgang kun fået pergotime, hvor jeg skal have 2 piller i 5 dage, det har kostet knap 300 og så en æl-sprøjte oveni, så forsøget kommer ca til at koste 350-400kr i denne måned, men man får så også tilbage fra Danmark og det registreres ved ctr mener jeg det hedder, ligesom alt andet medicin man køber

de homoner der, gør de også at hvis man ikke eller næsten ikke har nogen menstruationer at det så gør at det kommer igang?

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det er jeg glad for! Men det er hårdt, nok også fordi man tænker, jamen hvornår kan vi så regne med og blive forældre igen? 

Kan sagtens følge dig, vi var heldige 2 gang, men har stort ønske om nr 3, og da vi netop ikke ved hvor længe der kan gå, er vi startet op igen, med behandling denne gang, da jeg sjældent har æl, har efter de nye beregninger haft 2 på 4 mdr, og zoneterapi har sat gang i tingene, så kan anbefales. Får du brug for en at snakke med, er du velkommen til at skrive privat

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Chel1992 skriver:

de homoner der, gør de også at hvis man ikke eller næsten ikke har nogen menstruationer at det så gør at det kommer igang?

Pergotime er kun til modning af æg, men så vidt jeg har forstået, får man ofte, hvis der ikke er gevinst, mens, fordi kroppen har haft en æl, men hvis mens ikke kommer af sig selv, får man nogle piller som sætter gang i menstruationen jeg har selv en meget lang cyklus når jeg har min normale cyklus

Anmeld

12. juni 2013

mpr

Pergotime er kun til modning af æg, men så vidt jeg har forstået, får man ofte, hvis der ikke er gevinst, mens, fordi kroppen har haft en æl, men hvis mens ikke kommer af sig selv, får man nogle piller som sætter gang i menstruationen jeg har selv en meget lang cyklus når jeg har min normale cyklus

Jeg føler slet ikke jeg har en.. Efter p-pille stop var det 20 dage, så 10, så 89 og nu er jeg 106 dage i cyklus og ingen mens.. Så var lidt forvirret med hvad de gjorde de homoner der  

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Chel1992 skriver:

Jeg føler slet ikke jeg har en.. Efter p-pille stop var det 20 dage, så 10, så 89 og nu er jeg 106 dage i cyklus og ingen mens.. Så var lidt forvirret med hvad de gjorde de homoner der  

Hvis man har lang cyklus, får man også sjældnere æl, man behøver ikke nødvendigvis have problemer med at blive gravid, men ens chancer er forringede, fordi man måske kun har 6 eller 4 ægløsninger mens normale har 12-13, hvilket gør at det kan tage lang tid at blive gravid.
Ælsprøjten hjælper også da den jo giver æl og sætter ægget sig ikke fast, får man mens, som man normalt ville efter en æl, og hvis ikke kan man få noget som sætter mens igang, giver kroppen et lille skub

Er du i behandling ?

Anmeld

12. juni 2013

mpr

Maja84 skriver:

Hvis man har lang cyklus, får man også sjældnere æl, man behøver ikke nødvendigvis have problemer med at blive gravid, men ens chancer er forringede, fordi man måske kun har 6 eller 4 ægløsninger mens normale har 12-13, hvilket gør at det kan tage lang tid at blive gravid.
Ælsprøjten hjælper også da den jo giver æl og sætter ægget sig ikke fast, får man mens, som man normalt ville efter en æl, og hvis ikke kan man få noget som sætter mens igang, giver kroppen et lille skub

Er du i behandling ?

skriver lige privat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.