Reagensglas behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Cosmo&Maia

camilla10 skriver:

Jeg tror vi er mange, der husker frygten for aldrig at skulle blive mor. En af de værste følelser i verden. For mig hjalp det nogle gange at tænke på, hvor mange i vores omgangskreds, der heppede på os. Da vi fik vores første barn blev jeg endda overrasket over at opdage, hvor mange der blev glade på vores vegne og havde heppet uden at jeg var klar over det. 

Så HEP HEP  Jeg hepper på jer 

Endnu engang sidder jeg og flæber, og denne gang er det bare fordi du skriver du hepper på os.. Hold op en rutsjebane tur jeg er på i dag.

Det er dejligt med opbakning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

CroQuis

Cosmo&Maia skriver:

Hold da op, endnu en der venter tvillinger .

Har i tvillinger i familien, eller er det "bare" behandlingen der har givet jer 2 dejlige spire ?  

Nej nej, det har såmænd intet med familien at gøre 

Ingen i vores familier, så langt tilbage vi kender til, er eller har tvillinger.

Det er udelukkende fordi vi ønskede at få lagt to æg op, hvis der var det, og vi var så heldige at der var to æg, og lægen gik med til det  

Men at de begge to satte sig fast, havde vi i vores vildeste fantasi ikke drømt om, ligesom man ikke tror at man kan være så uheldig at være DEN i familien der skal i behandling fordi man ikke kan få børn selv. Havde altid troet at vi kunne blive naturligt gravide. Men skæbnen ville noget andet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.