Reagensglas behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
11 svar
2 synes godt om
12. juni 2013

Cosmo&Maia

Så er vi været til samtale på klinikken og fik vires "dom".

Vi kan ikke selv lave vores ønske baby, og den eneste chance vi har er med reagensglas behandling 

Vi tog det egentligt meget pænt, men jeg er nu blevet sendt hjem fra arbejde, da jeg brød sammen 

Ville bare fortælle jer hvordan vores fremtid ser ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Inge Møller Jensen

Cosmo&Maia skriver:

Vi kan ikke selv lave vores ønske baby, og den eneste chance vi har er med reagensglas behandling 

Vi tog det egentligt meget pænt, men jeg er nu blevet sendt hjem fra arbejde, da jeg brød sammen 

Vi har også været igennem reagensglasbehandlingen og det lykkes på første forsøg. Det er ikke så slemt når man tænker på hvad der kommer ud af det.

Held og lykke

Anmeld

12. juni 2013

Cosmo&Maia

Inge Møller Jensen skriver:

Vi har også været igennem reagensglasbehandlingen og det lykkes på første forsøg. Det er ikke så slemt når man tænker på hvad der kommer ud af det.

Held og lykke

Det er heller ikke så meget behandlingen vi er bekymrede for, selvom det jo ikke er noget man bare lige gør.

Det er mere frygten for at det ikke vil lykkes 

Men er da glad for at høre det lykkes for jer, så er der da håb 

Anmeld

12. juni 2013

**Ønskebabyen

Cosmo&Maia skriver:

Kan sagtens sætte mig ind i dit sted, da jeg har været der selv. Jeg frygtede også om det nogensinde skulle lykkedes for os med reagensglas behandling, men det gjorde det. Det gav os nemlig æg til fryseren og det er dem vi er blevet gravide med.. Op med humøret, det skal nok gå <3

Kram til dig

Anmeld

12. juni 2013

ønskebørn74

Cosmo&Maia skriver:

Venter tvillinger efter reagensglas behandling.. Så der er håb.. 

Anmeld

12. juni 2013

CroQuis

Kan sagtens sætte mig ind i dit sted...

Men nu her, når man venter tvillinger efter 3. forsøg med reagensglas, har man lagt alt det andet bag sig 

Anmeld

12. juni 2013

Cosmo&Maia

**Ønskebabyen skriver:

Kan sagtens sætte mig ind i dit sted, da jeg har været der selv. Jeg frygtede også om det nogensinde skulle lykkedes for os med reagensglas behandling, men det gjorde det. Det gav os nemlig æg til fryseren og det er dem vi er blevet gravide med.. Op med humøret, det skal nok gå <3

Kram til dig

Hvor er du sød  

Anmeld

12. juni 2013

Cosmo&Maia

ønskebarn74 skriver:

Venter tvillinger efter reagensglas behandling.. Så der er håb.. 

Hvor fantastisk 2 på engang .

Anmeld

12. juni 2013

Cosmo&Maia

CroQuis skriver:

Kan sagtens sætte mig ind i dit sted...

Men nu her, når man venter tvillinger efter 3. forsøg med reagensglas, har man lagt alt det andet bag sig 

Hold da op, endnu en der venter tvillinger .

Har i tvillinger i familien, eller er det "bare" behandlingen der har givet jer 2 dejlige spire ?  

Anmeld

12. juni 2013

camilla10

Cosmo&Maia skriver:

Jeg tror vi er mange, der husker frygten for aldrig at skulle blive mor. En af de værste følelser i verden. For mig hjalp det nogle gange at tænke på, hvor mange i vores omgangskreds, der heppede på os. Da vi fik vores første barn blev jeg endda overrasket over at opdage, hvor mange der blev glade på vores vegne og havde heppet uden at jeg var klar over det. 

Så HEP HEP  Jeg hepper på jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.