Så det vist slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Chewy

Anonym skriver:

Er i chok. Jeg har grædt så meget at jeg begyndte at grine, med tåre sprøjtende fra øjnene og en følelse af at både være død iden i, og alligevel mere levende end jeg har været i mange år.
Jeg er sgu blevet droppet, på godt gammeldags fuck dig jeg skrider og smækker med døren måden.
Well, farvel ægteskab, farvel reglmæssig kedelig sex, farvel sure boxershorts på gulvet og mand der altid spiller wow i bar mave og snerre når jeg spørg efter tosomhed.
Farvel kernefamilie, sommerferie, og den ellers idylliske facade jeg så pænt har sat op. Og hej virkelighed, længe siden, du ser godt ud!
Damn, tænk sig at blive droppet, efter 6 år og tre små børn fordi man KRÆVER for meget. Fordi man ABSOLUT VIL SE HAM, ynk det er da også for galt. Tænk sig en kone der vil ha en hyggeaften om ugen. Sik'en kælling, der er jo kun 7 dage at spille wow i, og hun vil ha en dag. Skam dig dame!
Igen, choktilstand, sorry. Nej ikke sorry Jeg måtte ud med det, ved ikke om jeg skal grine eller græde, bæller fanta og leger det er whisky.

Et stort  til dig. Hvor må du være helt rundt på gulvet!

Det lyder ærlig talt til at han har gjort dig en tjeneste. Du skal bare lige finde ud af nu, hvordan du skal bruge denne frihed, du er blevet givet. Er sikker på, du nok skal komme ud på den anden side som en glad kvinde og mor. Hold hovedet højt ven, tingene blir bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Moma

Kram herfra - du får det meget bedre uden ham. 

Mit "synes godt om" er ment som et kram - og så skriver du helt f.cking fantastisk. 

Anmeld

12. juni 2013

Nemesis

Stort kram herfra og så håber jeg du ER kommet over det og mærker lettelsen og livets lethed når man ud over det at være mor ikke længere skal være serviceorgan til en umoden virkelighedsflygtende mand
Så når han grædende ringer og siger " jeg vidste slet ikke hvor godt jeg havde det" når det nu går op for ham at han slet ikke får tid til at spille så meget når han nu selv skal vaske tøj, købe ind, gøre rent, lave mad OG passe unger fuld tid hver anden weekend!
Når det sker så håber jeg du kan sige " hvor er det synd for dig, men jeg er videre"

WOW er et forfærdeligt spil - computerspil kostede også mit første ægteskab, men har fået noget MEGET bedre. Så måske det slet ikke er skidt at facaden nu er krakeleret..nu kan du bygge en rigtig og retvisende facade med en enlig mor der er fantastisk og som klarer det hele OG har overskud, fordi hun ikke længere skal være sur på sin mand og ikke længere skal holde en facade.

Held og lykke og jeg jåber du kommer med lidt updates.

Anmeld

12. juni 2013

Kofoed.

armen helt ærlig, du er jo også alt for meget krævende, EN HEL AFTEN, det er jo hele 3 timers uafbrudt wow, du må være tosset.

Overstående er ironisk, hvis nogen var i tvivl.

kæmpe kram til dig, håber du hurtigt finder din vej igennem det her og link lige til din blog

Anmeld

12. juni 2013

aarhusmor

Lyder som om han har gjort dig en tjeneste. Men det bliver bare hårdere for ham nu end før. For nu skal han jo have samværd med børnene og der kan han ikke bare spille wow.

Derimod skal du nok klare det. Elsker din måde at se det på og forstår også godt chokket og gråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.