Så det vist slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.100 visninger
24 svar
53 synes godt om
12. juni 2013

Anonym trådstarter

Er i chok. Jeg har grædt så meget at jeg begyndte at grine, med tåre sprøjtende fra øjnene og en følelse af at både være død iden i, og alligevel mere levende end jeg har været i mange år.
Jeg er sgu blevet droppet, på godt gammeldags fuck dig jeg skrider og smækker med døren måden.
Well, farvel ægteskab, farvel reglmæssig kedelig sex, farvel sure boxershorts på gulvet og mand der altid spiller wow i bar mave og snerre når jeg spørg efter tosomhed.
Farvel kernefamilie, sommerferie, og den ellers idylliske facade jeg så pænt har sat op. Og hej virkelighed, længe siden, du ser godt ud!
Damn, tænk sig at blive droppet, efter 6 år og tre små børn fordi man KRÆVER for meget. Fordi man ABSOLUT VIL SE HAM, ynk det er da også for galt. Tænk sig en kone der vil ha en hyggeaften om ugen. Sik'en kælling, der er jo kun 7 dage at spille wow i, og hun vil ha en dag. Skam dig dame!
Igen, choktilstand, sorry. Nej ikke sorry Jeg måtte ud med det, ved ikke om jeg skal grine eller græde, bæller fanta og leger det er whisky.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Noahmor

Anonym skriver:

Er i chok. Jeg har grædt så meget at jeg begyndte at grine, med tåre sprøjtende fra øjnene og en følelse af at både være død iden i, og alligevel mere levende end jeg har været i mange år.
Jeg er sgu blevet droppet, på godt gammeldags fuck dig jeg skrider og smækker med døren måden.
Well, farvel ægteskab, farvel reglmæssig kedelig sex, farvel sure boxershorts på gulvet og mand der altid spiller wow i bar mave og snerre når jeg spørg efter tosomhed.
Farvel kernefamilie, sommerferie, og den ellers idylliske facade jeg så pænt har sat op. Og hej virkelighed, længe siden, du ser godt ud!
Damn, tænk sig at blive droppet, efter 6 år og tre små børn fordi man KRÆVER for meget. Fordi man ABSOLUT VIL SE HAM, ynk det er da også for galt. Tænk sig en kone der vil ha en hyggeaften om ugen. Sik'en kælling, der er jo kun 7 dage at spille wow i, og hun vil ha en dag. Skam dig dame!
Igen, choktilstand, sorry. Nej ikke sorry Jeg måtte ud med det, ved ikke om jeg skal grine eller græde, bæller fanta og leger det er whisky.

Pøj pøj med fremtiden. Lyder som om den godt kan blive bedre end fortiden. 

Anmeld

12. juni 2013

Dinsen

12. juni 2013

hautecouture

12. juni 2013

2721

Kæmpe stort kram
Kan godt forstå du er i chok.
Håber du er ok og har nogen omkring dig til at støtte dig.

Anmeld

12. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hold nu op, hvis du skrev på en blok ville jeg elske at læse den. Du skriver jo genialt!! Og det lyder da til at med din gode humor, så ka fremtiden da kun blive god!! 

Rigtig meget held og lykke fremover!! Vh stine

Anmeld

12. juni 2013

hekran

Det lyder mere som om du er blevet sat fri ud i en frihed du endnu ikke helt ved, hvad du skal bruge til. Jeg er ked af jeres brud, men den ligner mest af alt en ny mulighed og jeg håber du kan bruge den til din fordel

Anmeld

12. juni 2013

wamse

12. juni 2013

Christina74

Stort tillykke.

I dag er starten på dit nye liv :-)

og dermed er der skabt mulighed, for at du kan finde en MAND der gider dig og dine børn 

Husk at det er ok at være ked, men at det nu kun kan blive bedre.

Stort til dig.

Anmeld

12. juni 2013

Mammaloo

Kære du - sender dig al mulig medfølelse midt i det chok du må være i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.