Fjerne " ven" på fb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

ønskebørn74

StineW79 skriver:

Hvordan gør jeg det? Selv kærsten som er computer mand, ka ik regne det ud vh stine

ind på hendes profil/væg.. 

Tryk på knappen venne og fjern hakket fra vis i nyheder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Sijac

StineW79 skriver:

Nej dig vil jeg ik af med!!  Se under min seneste Update på fb, ved hende der siger " selv tak" 

Jeg slår hende seriøst snart ihjel ( mener det self ik ) men hun er total belastende og er så tilfældigvis min kusine! Og hun tror alt drejer sig om hende og at hele verden skylder hende tak! X

Du kan blokere hende, så kan hun ikke se sin profil eller andet..

Anmeld

11. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
ønskebarn74 skriver:

Arh på den måde! Så fint!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2013

StineW79

Sijac skriver:

Du kan blokere hende, så kan hun ikke se sin profil eller andet..

Tusind tak for svar! Vh stine

Anmeld

12. juni 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Så bliver hun ski slettet. Orker hende ik længer! Vh stine

Kender det godt

Jeg har nogle stykker der er alt for nysgerrige og alt hvad jeg lavede på FB vendte og drejede de til noget helt andet. Kan desværre ikke slette dem da det er noget af mandens familie og det ville skabe en frygtelig masse ballade jeg ikke orker, men jeg har gjort så de ikke ser billeder og mine statusopdateringer

Anmeld

12. juni 2013

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

Så gør hun kun så Stine ikke kan se hvad kusinen laver, men ikke omvendt  I kassen hvor man laver status kan man trykke på "brugerdefineret" og vælge personer fra der så ikke ser ens billeder og opdateringer

Anmeld

12. juni 2013

ønskebørn74

Laulund87 skriver:

Så gør hun kun så Stine ikke kan se hvad kusinen laver, men ikke omvendt  I kassen hvor man laver status kan man trykke på "brugerdefineret" og vælge personer fra der så ikke ser ens billeder og opdateringer

Ja, men det opdager hun jo.. 

Anmeld

12. juni 2013

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

Ja, men det opdager hun jo.. 

Ja, men det er den eneste måde at gøre det på hvis ikke hun skal slettes, og det opdager hun også

Man kan jo bare afmelde i nyheder, mente bare at det ikke hjælper hvis det var meningen kusinen ikke skulle kunne se TS' billeder osv

Anmeld

12. juni 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Kender det godt

Jeg har nogle stykker der er alt for nysgerrige og alt hvad jeg lavede på FB vendte og drejede de til noget helt andet. Kan desværre ikke slette dem da det er noget af mandens familie og det ville skabe en frygtelig masse ballade jeg ikke orker, men jeg har gjort så de ikke ser billeder og mine statusopdateringer

Ja altså jeg tænker også bare at hun ik ska se mine billeder og statuser osv. Ved at detjka en masse bøvl, hvis jeg sletter hende helt, men jeg orker hende bare ik mere. Vh stine

Anmeld

12. juni 2013

-Sigrid-

Laulund87 skriver:

Kender det godt

Jeg gjorde det ved min svigerfar - og så jeg ikke så hans 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.