Fjerne " ven" på fb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
20 svar
9 synes godt om
11. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis man fjerner en ven på fb, ka vedkommende så se at de er blevet fjernet?? Eller ka de bare ik længer se ens oplæg?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Hvis man fjerner en ven på fb, ka vedkommende så se at de er blevet fjernet?? Eller ka de bare ik længer se ens oplæg?? Vh stine

De kan se det hvis de tjekker deres venneliste Men de får ikke en notifikation på det, hvis det er det du mener?

Er det mig du vil slette?

Anmeld

11. juni 2013

frkanonym

StineW79 skriver:

vedkommende får ikke en besked om det, men du er ikke længere på vedkommendes venneliste og lignende. og hvis h*n går ind på din profil, kan h*n jo se, i ikke længere er venner.

og nej, h*n kan ikke se dine opslag på startsiden længere  

Anmeld

11. juni 2013

Laulund87

Personen vil ikke længere se noget fra dig og vil jo så, på et tidspunkt, opdage I ikke er venner mere.. Men det står ikke skrevet nogle steder som når man bliver venner med nogen

Anmeld

11. juni 2013

StineW79

Nettemor skriver:

De kan se det hvis de tjekker deres venneliste Men de får ikke en notifikation på det, hvis det er det du mener?

Er det mig du vil slette?

Nej dig vil jeg ik af med!!  Se under min seneste Update på fb, ved hende der siger " selv tak" 

Jeg slår hende seriøst snart ihjel ( mener det self ik ) men hun er total belastende og er så tilfældigvis min kusine! Og hun tror alt drejer sig om hende og at hele verden skylder hende tak! X

Anmeld

11. juni 2013

StineW79

frkanonym skriver:

vedkommende får ikke en besked om det, men du er ikke længere på vedkommendes venneliste og lignende. og hvis h*n går ind på din profil, kan h*n jo se, i ikke længere er venner.

og nej, h*n kan ikke se dine opslag på startsiden længere  

Super tusind tak for svar!! Så liver hun bare slettet! Orker hende ik længer!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Personen vil ikke længere se noget fra dig og vil jo så, på et tidspunkt, opdage I ikke er venner mere.. Men det står ikke skrevet nogle steder som når man bliver venner med nogen

Så bliver hun ski slettet. Orker hende ik længer! Vh stine

Anmeld

11. juni 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Nej dig vil jeg ik af med!!  Se under min seneste Update på fb, ved hende der siger " selv tak" 

Jeg slår hende seriøst snart ihjel ( mener det self ik ) men hun er total belastende og er så tilfældigvis min kusine! Og hun tror alt drejer sig om hende og at hele verden skylder hende tak! X

Er det mig der er dum? Fatter ikke hvorfor hun skriver selv tak? Hun har jo ikke skrevet andet???

Kan godt forstå du ikke vil have hende til at kommentere alt. Men du kan også lave hende som begrænset ven så hun ikke kan se hvad du deler

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

StineW79 skriver:

Du kan i indstillinger fjerne hende fra dine nyheder, men i er stadig venner..

Anmeld

11. juni 2013

StineW79

ønskebarn74 skriver:

Du kan i indstillinger fjerne hende fra dine nyheder, men i er stadig venner..

Hvordan gør jeg det? Selv kærsten som er computer mand, ka ik regne det ud vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.