kun dræn i én gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

jydeinden

jeg er desværre ingen solstrålehistorie der søde .. men vil sige at selvom man har mange problemer med det som barn så behøver det ikke at forfølge en som voksen nogen vokser fra det at danne væske og betændelse i øret med alderen

men det er også muligt at i slipper med denne ene gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

HeidiØ

Faith skriver:

ÅÅMin den yngste skal have dræn i på torsdag, så følger lige med.

Håber simpelthen sådan at det hjælper! Han og vi kan snart ikke klare mere. Han sover SÅ dårligt om natten. Vågner konstant og skriger mens han tager sig til begge ører. Han tæsker rundt i sengen og kan slet ikke finde ro. Det er SÅ synd for ham.

Åh! .. Uden at lægge hovedet på bloggen nu, så er jeg altså riiimelig sikker på det hjælper!! Lyder sådan ihvertfald med hans reaktioner om natten. Det blir rigtig skønt for din dreng at slippe for den smerte!

Anmeld

11. juni 2013

Faith

HeidiØ skriver:

Åh! .. Uden at lægge hovedet på bloggen nu, så er jeg altså riiimelig sikker på det hjælper!! Lyder sådan ihvertfald med hans reaktioner om natten. Det blir rigtig skønt for din dreng at slippe for den smerte!

Åh det håber jeg!

Nogle nætter har jeg stået og tænkt "Nu stikker jeg sku selv hul på de skide trommehinder, så han kan blive fri for de smerter". Det er frygteligt at være vidne til.

Anmeld

11. juni 2013

Lise

Min store dreng fik dræn da han var 16 mdr gammel. Det hjalp straks, og de blev siddende i lang tid. Nu bliver han seks år om en måned, og vi har ingen problemer haft med det. Aner ikke om de stadig sidder der...

Anmeld

11. juni 2013

HeidiØ

Faith skriver:

Åh det håber jeg!

Nogle nætter har jeg stået og tænkt "Nu stikker jeg sku selv hul på de skide trommehinder, så han kan blive fri for de smerter". Det er frygteligt at være vidne til.

Åh kender din frustration!! ..

Altså William sover egentlig stadig ik igennem, men han skriger aldrig. Tror bare det er vane!

Men det vil helt sikkert hjælpe!

Anmeld

11. juni 2013

HeidiØ

Lise skriver:

Min store dreng fik dræn da han var 16 mdr gammel. Det hjalp straks, og de blev siddende i lang tid. Nu bliver han seks år om en måned, og vi har ingen problemer haft med det. Aner ikke om de stadig sidder der...

Super fedt at høre!!!!

Anmeld

11. juni 2013

Faith

HeidiØ skriver:

Åh kender din frustration!! ..

Altså William sover egentlig stadig ik igennem, men han skriger aldrig. Tror bare det er vane!

Men det vil helt sikkert hjælpe!

Tvivler også på at Jonathan kommer til at sove igennem. Han har aldrig været den store "sover". Men hvis det bare har en lille effekt, vil det gøre os alle sammen meget glade. Ikke mindst ham. De er jo aldrig udsovede når de vågner så meget i løbet af natten!

Anmeld

11. juni 2013

HeidiØ

Faith skriver:

ÅÅÅrÅrlÅrlcÅrlciPræci

Tvivler også på at Jonathan kommer til at sove igennem. Han har aldrig været den store "sover". Men hvis det bare har en lille effekt, vil det gøre os alle sammen meget glade. Ikke mindst ham. De er jo aldrig udsovede når de vågner så meget i løbet af natten!

Præcis samme holdning som jeg havde! Du kan lige opdatere et par dage efter, vil da gerne høre om det gik godt

Anmeld

11. juni 2013

Faith

HeidiØ skriver:

Præcis samme holdning som jeg havde! Du kan lige opdatere et par dage efter, vil da gerne høre om det gik godt

Det skal jeg helt sikkert nok gøre!

Lige nu krydser vi alt hvad krydses kan for at han ikke får feber inden på torsdag. Det må bare ikke blive aflyst!

Anmeld

11. juni 2013

charlottekri

gint, så får du også lige min solstrålehistorie med 

min datter fik dræn i begge ører da hun varet år og 3 mdr efter at have haft møb en gang om måneden sidenbhun var 8 mdr, og de sad i i halvandet år og hun har ikke haft det siden og nu er hun 5 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.