kun dræn i én gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
20 svar
10 synes godt om
11. juni 2013

HeidiØ

Ja, som overskriften siger; nogle, hvis børn har været så heldige kun at ha haft dræn en enkelt gang og derefter rendt fri for øreproblemer? Williams højre dræn er på vej ud, venstre sidder stadig i. Men højre øre fungerer fint uden, indtil videre.

Solstrålehistorier?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Ja, som overskriften siger; nogle, hvis børn har været så heldige kun at ha haft dræn en enkelt gang og derefter rendt fri for øreproblemer? Williams højre dræn er på vej ud, venstre sidder stadig i. Men højre øre fungerer fint uden, indtil videre.

Solstrålehistorier?

Jeg har kun fået det i en enkelt gang i begge øre og har aldrig haft problemer siden

Anmeld

11. juni 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

EElElsElsjElsje

Jeg har kun fået det i en enkelt gang i begge øre og har aldrig haft problemer siden

Elsker dig Månsson!

Anmeld

11. juni 2013

salix

begge mine de yngste har haft dren i en gang hver og de har ikke haft øre problmer siden det er kun den ene der har haft en enklet mellemørsbetændelse i de 8 år siden drenet faldt ud

Anmeld

11. juni 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Elsker dig Månsson!

Ha ha i lige måde sveske.. Hørelsen er dog ik så go men det mener manden er en blanding af alder og vilje

Anmeld

11. juni 2013

HeidiØ

salix skriver:

begge mine de yngste har haft dren i en gang hver og de har ikke haft øre problmer siden det er kun den ene der har haft en enklet mellemørsbetændelse i de 8 år siden drenet faldt ud

Åååh det er skønt at høre! Vi krydser fingre!

Anmeld

11. juni 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Ha ha i lige måde sveske.. Hørelsen er dog ik så go men det mener manden er en blanding af alder og vilje

Hahaha, ja det har vidst ik noget med dræn at gøre

Anmeld

11. juni 2013

Moma

Vores søn fik dræn i for godt et år siden, og de er faldet ud nu. Indtil videre er alt piccobello

Anmeld

11. juni 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Hahaha, ja det har vidst ik noget med dræn at gøre

Nej det ka jeg hvis alligevel ik gi skylden

Anmeld

11. juni 2013

Faith

Min den yngste skal have dræn i på torsdag, så følger lige med.

Håber simpelthen sådan at det hjælper! Han og vi kan snart ikke klare mere. Han sover SÅ dårligt om natten. Vågner konstant og skriger mens han tager sig til begge ører. Han tæsker rundt i sengen og kan slet ikke finde ro. Det er SÅ synd for ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.