Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1990h skriver: hvis nogle har lyst til at dele billede
hvis nogle har lyst til at dele billede
Min datter var 3 måneder gammel. Hun havde en langærmet lyserød bluse på med en grå spencer i ternet stof begge fra benneton.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kjole i kirken og jakkesæts-dragt hjemme.
Min datter havde denne kjole på fra Noa Noa, med en cardigan udover
Min datter blev døbt i november, så det var koldt. Hun havde en lækker strikdragt fra Norlie på. Hun blev også døbt i den, da vi ikke har en dåbskjole i familien da vi ikke har tradition for at døbe de små...
Jeg kan simpelthen ikke (desværre) huske Sophies dåbsdag, vi var alle tre rigtigt syge, jeg fik feks slet ikke taget billeder den dag
Men Sophus havde dette på bagefter
NinaNymannMadsen skriver: ved ikk om det kan ses ordenligt på billedet. men hun havde en lille kjole på (som hun havde fået i julegave måneden før) efter kirken og alle billederne næsten. og billed 2 er hende i dåbskjolen. hun er døbt i januar sidste år
ved ikk om det kan ses ordenligt på billedet. men hun havde en lille kjole på (som hun havde fået i julegave måneden før) efter kirken og alle billederne næsten. og billed 2 er hende i dåbskjolen.
hun er døbt i januar sidste år
Maja_4000 skriver: Caroline var 4,5 måned da hun blev døbt .. Hun havde dåbskjolen på næsten hele dagen .. Da hun fik den af, havde hun bare hvid body og hvide strømpebukser på .. Men det var næsten først da alle gæsterne var gået Jeg havde ellers købt den fiiineste kjole, som hun skulle have på efter kirken, men hun 'nåede' det ikke Har kun lige det her billede på ipaden
Caroline var 4,5 måned da hun blev døbt .. Hun havde dåbskjolen på næsten hele dagen .. Da hun fik den af, havde hun bare hvid body og hvide strømpebukser på .. Men det var næsten først da alle gæsterne var gået Jeg havde ellers købt den fiiineste kjole, som hun skulle have på efter kirken, men hun 'nåede' det ikke Har kun lige det her billede på ipaden
Juliekp skriver: Vores datter havde dette sæt på
Vores datter havde dette sæt på
Masig skriver: Kjole i kirken og jakkesæts-dragt hjemme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128