hvad havde jeres baby på til dåben? efter kirken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

M&N

Maja88 skriver:

Den et så fin.. hvor er den købt

Du kan købe den over flere internet hjemmesider.. 

Vi har ikke købt den endnu da vores lille fis vokser så hurtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

DianaRJS

1990h skriver:

hvis nogle har lyst til at dele billede

begge mine har bare fået dåbskjolen af, og så har de fået lov at ligge i body og strømpebukserne....  synes ikke det er så specielt hvd de har på efterfølgende  men hvad de havde på i kirken begge 2 har haft en dåbskjole på de købte til min mor da hun skulle døbes, og så er gået igen og igen   så den er mine drenge self også døbt i

Anmeld

11. juni 2013

1990h

MorTilMalucca skriver:

Hun er fra 25 februar, så hun vil være 6 måneder, næsten 7 måneder gammel 

den er flot

Anmeld

11. juni 2013

1990h

Ciss skriver:

Har desværre ingen billeder tilgængeligt lige nu, men min datter havde en fin strikket kjole, som min mormor havde strikket til min ældste søster, og som vi alle siden har brugt til finkjole, sammen med en hvid body og hvide strømpebukser. Min søn havde en lyseblå blød smækbukse med fødder og en hvid, skjorteagtig body under. Det var nyindkøbt, men jeg valgte det for at han skulle have sin bevægelsesfrihed og have det behageligt resten af dagen. Jeg syntes, der var meget af fintøjget til drengebabyerne som var ret stift og "voksenagtig" og så ville jeg hellere, at han havde noget blødt og sødt og i hvert fald nyt tøj på i stedet for direkte festtøj.

det lyder flot og meget fornuftigt

Anmeld

11. juni 2013

1990h

DianaRJS skriver:

begge mine har bare fået dåbskjolen af, og så har de fået lov at ligge i body og strømpebukserne....  synes ikke det er så specielt hvd de har på efterfølgende  men hvad de havde på i kirken begge 2 har haft en dåbskjole på de købte til min mor da hun skulle døbes, og så er gået igen og igen   så den er mine drenge self også døbt i

vores datter skal også døbes i den kjole min kæreste blev døbt i som var fra min svigermors brudekjole

jeg satser på at finde noget lækkert tøj til hende til efter dåben. noget der godt at have på og som hun kan bruge bagefter..gider ik købe en kjole med tyl og pis og lort som hun bruger den ene gang..

Anmeld

11. juni 2013

NinaNymannMadsen

ved ikk om det kan ses ordenligt på billedet.
men hun havde en lille kjole på (som hun havde fået i julegave måneden før) efter kirken og alle billederne næsten. og billed 2 er hende i dåbskjolen.

hun er døbt i januar sidste år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2013

Mumto3

Dåbskjolen :-) hele dagen!

Anmeld

11. juni 2013

MariaKyedDK

1990h skriver:

min søn havde et par cowboybukser på og en fin skjorte efter smokingen var kommet af  

Anmeld

11. juni 2013

Maja_4000

Caroline var 4,5 måned da hun blev døbt .. Hun havde dåbskjolen på næsten hele dagen .. Da hun fik den af, havde hun bare hvid body og hvide strømpebukser på .. Men det var næsten først da alle gæsterne var gået

Jeg havde ellers købt den fiiineste kjole, som hun skulle have på efter kirken, men hun 'nåede' det ikke

Har kun lige det her billede på ipaden

Anmeld

11. juni 2013

Juliekp

1990h skriver:

Vores datter  havde dette sæt på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.