Hjælp graviditeststest alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Os her. Testen var negativ, og om aften tog jeg testen og lige skulle se på igen, og så var den positiv men jeg var ikke blevet gravid. De teste de har i fakta kommer altid med svagt streg efter mange timer.

Ja Valmed er skrammel.

Men de her fra billigteste skulle vidst være ok gode 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Ja Valmed er skrammel.

Men de her fra billigteste skulle vidst være ok gode 

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Hvad det sandt! Den bliver endda positiv hvis jeg tager en under mens hahahahaha 

Anmeld

10. juni 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Hvad det sandt! Den bliver endda positiv hvis jeg tager en under mens hahahahaha 

Skrald griner du er fandme for sjov det var sådan noget jeg os selv kunne finde på at Gøre hi hi hi hi hi

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Skrald griner du er fandme for sjov det var sådan noget jeg os selv kunne finde på at Gøre hi hi hi hi hi

hehe man håber vel altid 

Anmeld

10. juni 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hey alle.

Ja det er mig der er bag de mange debatter om ægløsnings teste som er positive on/off.

Nu tog jeg en graviditetes test imorges, og synes jeg kunne ane seriøst svagt indenfor 3 min. Nu kigger jeg så på den her til aften og se dette (!!!!!) Hvad siger i ? 

Den er både tage i negativ, og alm 

Jeg kan se 2 streger  

Anmeld

10. juni 2013

Papillon

Jeg ville ikke tro på den Jeg har selv lige været hele ræset igennem med skyggestreger indenfor tid og tydeligere efter tid. Jeg brugte timer på at glo på dem, indtil min kæreste kom hjem og smed testene ud for mig (efter at have ødelagt dem, så jeg ikke fandt på at fiske dem op).

Graviditetstest er nogle dumme nogen, når de ikke bare viser (tydeligt) positiv!

Anmeld

11. juni 2013

tanjaf88

ALtid negativ efter tid, og kan desværre heller ikke se noget, måske en skyggestreg

Anmeld

11. juni 2013

M&J87

engodmor skriver:

JEg har ALDRIG fået en streg på valmed, heller ikke mange timer efter!

Anmeld

11. juni 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hey alle.

Ja det er mig der er bag de mange debatter om ægløsnings teste som er positive on/off.

Nu tog jeg en graviditetes test imorges, og synes jeg kunne ane seriøst svagt indenfor 3 min. Nu kigger jeg så på den her til aften og se dette (!!!!!) Hvad siger i ? 

Den er både tage i negativ, og alm 

Har du taget en test her til morgen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.