Hjælp graviditeststest alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.150 visninger
22 svar
7 synes godt om
10. juni 2013

Anonym trådstarter

Hey alle.

Ja det er mig der er bag de mange debatter om ægløsnings teste som er positive on/off.

Nu tog jeg en graviditetes test imorges, og synes jeg kunne ane seriøst svagt indenfor 3 min. Nu kigger jeg så på den her til aften og se dette (!!!!!) Hvad siger i ? 

Den er både tage i negativ, og alm 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Hey alle.

Ja det er mig der er bag de mange debatter om ægløsnings teste som er positive on/off.

Nu tog jeg en graviditetes test imorges, og synes jeg kunne ane seriøst svagt indenfor 3 min. Nu kigger jeg så på den her til aften og se dette (!!!!!) Hvad siger i ? 

kan kun se 1 streg

Anmeld

10. juni 2013

grinny

Kan godt se at der er 2 streger, men efter så lang tid ville jeg ikke turde tro på den 

Anmeld

10. juni 2013

1234rj

For at det snart lykkedes for jer.

men jeg har altid fået at  vide og læst i brugsanvisningerne at man IKKE kan regne med testene efter 5 minutter.. Har selv haft en negativ og om aften var den svagt positiv, men der var desværre ikke noget .. 

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

1234rj skriver:

men jeg har altid fået at  vide og læst i brugsanvisningerne at man IKKE kan regne med testene efter 5 minutter.. Har selv haft en negativ og om aften var den svagt positiv, men der var desværre ikke noget .. 

øvøv! Krydser fingre, synes jo jeg kunne ane noget indenfor tiden 

Anmeld

10. juni 2013

Mumto3

Kan desværre kun se en streg.

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Min ægløsnings test er igen positiv.. for 3 gang siden d,. 1 

Anmeld

10. juni 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Hey alle.

Kan godt se to streger på det alm billede, hvis jeg vipper telefonskærmen

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Kan godt se to streger på det alm billede, hvis jeg vipper telefonskærmen

Det lyder godt ! 

Anmeld

10. juni 2013

EnGodMor

1234rj skriver:

Os her. Testen var negativ, og om aften tog jeg testen og lige skulle se på igen, og så var den positiv men jeg var ikke blevet gravid. De teste de har i fakta kommer altid med svagt streg efter mange timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.