Jobsamtale i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Moma

Uh spændende! Håber så meget, du får det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja88 skriver:

0uuuh hvort

Noget der hedder Grønbjerghjemmet, for voksende handicappet. Lyder bare perfekt til mig, så håber de også syntes det!! X

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Lilje82 skriver:

Tusind tak!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Mom In The Making skriver:

Ej hvor spændene. krydser fingre for dig.

JAYY tak! X

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Moma skriver:

Uh spændende! Håber så meget, du får det! 

Det håber jeg virklig også! Det ku bare være så fedt!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2013

Loa

Update?

Anmeld

11. juni 2013

StineW79

Loa skriver:

Update?

Hé Hé har lavet en rigtig god updatet omkring kl 15! 

Jeg var nede til samtale, hvor jeg fik at vide at de ville ringe og gi mig besked på torsdag. Da jeg så sku hjem dernede fra, sagde de vi ringer til dig inden kl 16 og gir endelig besked, men at de regnede med at de rigtig gerne ville tilbyde mig vikariatet. De ringede så tilbage til mig lidt før kl 15, og spurte om jeg ka starte allerede på mandag. 

Så jeg ska starte nyt arbejde allerede på mandag. Det er bare så fedt!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2013

Moma

StineW79 skriver:

Jeg var nede til samtale, hvor jeg fik at vide at de ville ringe og gi mig besked på torsdag. Da jeg så sku hjem dernede fra, sagde de vi ringer til dig inden kl 16 og gir endelig besked, men at de regnede med at de rigtig gerne ville tilbyde mig vikariatet. De ringede så tilbage til mig lidt før kl 15, og spurte om jeg ka starte allerede på mandag. 

Så jeg ska starte nyt arbejde allerede på mandag. Det er bare så fedt!! Vh stine

Ej hvor fedt - mange gange tillykke med det! Det må da være lidt underligt lige pludseligt at skulle i gang - men også fedt! 

Anmeld

11. juni 2013

StineW79

Moma skriver:

Ej hvor fedt - mange gange tillykke med det! Det må da være lidt underligt lige pludseligt at skulle i gang - men også fedt! 

Ja det er slet ik til at forstå, at jeg allerede ska starte på mandag! Især også fordi at vikariatet faktisk først rigtig sku starte i midten af juli, men de ville ik risiker at jeg fandt noget andet inden. 

Desvære er det jo ku et kort vikariatet! Men jeg GLÆDER mig så vildt! Vh stine

Anmeld

12. juni 2013

Loa

StineW79 skriver:

Fedt fedt!!!!
Stort tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.