Jobsamtale i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
30 svar
18 synes godt om
10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg er jo begyndt at søge Jobs, og er blevet kaldt til samtale i morgen. Og er faktisk lidt stolt af mig selv, for har kun sendt 2 ansøgninger og har ringet til et sted. 

Det er så det sted jeg ringede til i morges, der har ringet tilbage, at de gerne vil se mig til samtale i morgen. Det er ik en fast stilling, men et kort vikariat, med masser af muligheder for at få tilkaldes vagter. Og stedet lyder bare totalt spændene og det er helt indenfor mit område!! 

Så kryds finger for mig i morgen, for vil virklig, virklig gerne ha det!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Ja jeg er jo begyndt at søge Jobs, og er blevet kaldt til samtale i morgen. Og er faktisk lidt stolt af mig selv, for har kun sendt 2 ansøgninger og har ringet til et sted. 

Det er så det sted jeg ringede til i morges, der har ringet tilbage, at de gerne vil se mig til samtale i morgen. Det er ik en fast stilling, men et kort vikariat, med masser af muligheder for at få tilkaldes vagter. Og stedet lyder bare totalt spændene og det er helt indenfor mit område!! 

Så kryds finger for mig i morgen, for vil virklig, virklig gerne ha det!! Vh stine

krydser alt hvad jeg kan for at du får jobbet glæder mig til en update imorgen  

hvad tid skal du til samtale ?

Anmeld

10. juni 2013

Dot D

10. juni 2013

Rødhætte

StineW79 skriver:

Ej hvor spændende.. Husk at tjekke (hvis de har) deres hjemmeside. Når jeg er med til at ansætte, så ligger jeg meget mærke til hvor meget forarbejde der er gjort inden samtalen. Held og lykke

Anmeld

10. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Held og lykke med det

Anmeld

10. juni 2013

B&J

hvor er det spænde krydser alle mine finger for dig

Anmeld

10. juni 2013

Louise H.

Spændende!

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

MariaKyedDK skriver:

krydser alt hvad jeg kan for at du får jobbet glæder mig til en update imorgen  

hvad tid skal du til samtale ?

Tak ska du ha, ka bruge alle de  Jeg ka få!! Ska til samtale kl 11.30. Havde en rigtig god snak med lederen i morges, og da hun så ringede tilbage sener, for at høre om jeg ville komme til samtale i morgen, blev jeg bare så glad!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Dot D skriver:

Tusind tak!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2013

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Tak ska du ha, ka bruge alle de  Jeg ka få!! Ska til samtale kl 11.30. Havde en rigtig god snak med lederen i morges, og da hun så ringede tilbage sener, for at høre om jeg ville komme til samtale i morgen, blev jeg bare så glad!! Vh stine

hvor er det bare fedt altså  

synes kun det lyder rigtig positivt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.