AalborgPigen skriver:
Ja livet har valgt at være en sur røv i de her dage !
Vi har en helt ny VW Up ! Eller havde en helt ny !
Først i vinters valgte der at falde sne ned på taget af den .. Så hele taget skulle skiftes, pga. en husejer ikke havde ryddet sit tag, da det tøede ! BUM!!!!
Så fik vi stjålet vores orginale hjulkapsler, BUM!!!!
Så igår var der hærværk, på sådan måde at forruden skal skiftes, og kølerhjelmen er en STOR BULE! Så det skal skiftes ! BUM !!!!
Og nej vi bor ikke i en eller anden gangster ghetto eller andet uartigt .. Vi bor i en bygning med gamle mennesker inde i Aalborg midtby!!
Så nu vælger vi at flytte .. Hmm...
LIFE IS A BITCH SOMETIMES!!! 

Øv, hvor er det da bare rigtig træls, når andre ødelægger ens ting 
Jeg var i dag selv vidende til, at en fyr påkørte en bil på en p-plads, lige da jeg var stået ud af min bil, han stod endda ud og kiggede på den anden bil, men sagde, at han heldigvis ikke ramte den, selvom jeg sagde til ham, at det virkelig lød sådan. Derefter satte han sig sjovt nok ind i sin bil igen med det samme og kørte væk derfra, dette fangede dog min opmærksomhed, og derfor tog jeg nummeret på hans bil, og sammen med et ældre par, der også både havde set og hørt det sørgede vi for, at ejeren fik det, sammen med vores tlf. - Blev bare så vred over den frækhed, bare at køre fra det 
Håber I snart får lidt held med på vejen istedet 
Anmeld