Når livet vælger at være en sur røv ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
AalborgPigen skriver:

Hahha gid det var så vel. Den var jo HELT NY!  

Nu er den jo ny med modifikationer,, Hmm..

Men forstår godt hvad du mener

Ja det er SKOD! 

Ok så prøv at se sådan her på det! Nu har den jo taget de uheld den sku være med i, så nu forbliver den uheldsfri resten af dens levetid  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Muffin_girl

ditski skriver:

Det er nok jomfrue ane buler

Så en som kom ned til sin bil om morgnen, hvor der var en som havde kørt direkte ind i hendes bil. Den var meget smadret foran og så bare var smutte fra det. Jamen fatter simpelthen ikke folk nogle gange. Det er så frækt.

Håber det er bedre i skalborg, men der er der også nemmere at parkere på p-pladser end i byen hvor man skal parallel parkere næsten over alt

Det tror jeg ..  

Jomfru Ane er på spil! 

Her får vi egen parkeringsplads.. Så det er jo 100 gange bedre  

Amen folk de er da bare så frække. Jeg fatter det simpelthen ikke. Ingen menneskelig omtanke ! 

Anmeld

10. juni 2013

ditski

AalborgPigen skriver:

Det tror jeg ..  

Jomfru Ane er på spil! 

Her får vi egen parkeringsplads.. Så det er jo 100 gange bedre  

Amen folk de er da bare så frække. Jeg fatter det simpelthen ikke. Ingen menneskelig omtanke ! 

Alt der sker at dårlige ting og sager skyldtes desvære ofte jomfrue ane og hendes kære mange venner

Og hun har også givet mig et par hovedepiner

Det er nok bare desværre tendensen, folk bliver mere lige glade med andres ting

Anmeld

10. juni 2013

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Ok så prøv at se sådan her på det! Nu har den jo taget de uheld den sku være med i, så nu forbliver den uheldsfri resten af dens levetid  Vh stine

Ja det har du ret i ! Tusind tak .. Det er da positivt.. 

Anmeld

10. juni 2013

Muffin_girl

ditski skriver:

Alt der sker at dårlige ting og sager skyldtes desvære ofte jomfrue ane og hendes kære mange venner

Og hun har også givet mig et par hovedepiner

Det er nok bare desværre tendensen, folk bliver mere lige glade med andres ting

Ja også mig .. ! Dumme hovedpine

Ja det er faktisk talt ret så ærgeligt.. At man ikke kan respektere andre.. 

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
AalborgPigen skriver:

Ja det har du ret i ! Tusind tak .. Det er da positivt.. 

Alwayse look on the bright side of life DDDAAAA DDAAAA DDADDDD ( Montypayton humor sorry )  Vh stine

Anmeld

10. juni 2013

Lilje82

AalborgPigen skriver:

Ja livet har valgt at være en sur røv i de her dage ! 

Vi har en helt ny VW Up ! Eller havde en helt ny ! 

Først i vinters valgte der at falde sne ned på taget af den .. Så hele taget skulle skiftes, pga. en husejer ikke havde ryddet sit tag, da det tøede ! BUM!!!! 

Så fik vi stjålet vores orginale hjulkapsler, BUM!!!!

Så igår var der hærværk, på sådan måde at forruden skal skiftes, og kølerhjelmen er en STOR BULE! Så det skal skiftes ! BUM !!!!

Og nej vi bor ikke i en eller anden gangster ghetto eller andet uartigt .. Vi bor i en bygning med gamle mennesker inde i Aalborg midtby!! 

Så nu vælger vi at flytte .. Hmm...

LIFE IS A BITCH SOMETIMES!!! 

Øv, hvor er det da bare rigtig træls, når andre ødelægger ens ting

Jeg var i dag selv vidende til, at en fyr påkørte en bil på en p-plads, lige da jeg var stået ud af min bil, han stod endda ud og kiggede på den anden bil, men sagde, at han heldigvis ikke ramte den, selvom jeg sagde til ham, at det virkelig lød sådan. Derefter satte han sig sjovt nok ind i sin bil igen med det samme og kørte væk derfra, dette fangede dog min opmærksomhed, og derfor tog jeg nummeret på hans bil, og sammen med et ældre par, der også både havde set og hørt det sørgede vi for, at ejeren fik det, sammen med vores tlf. - Blev bare så vred over den frækhed, bare at køre fra det

Håber I snart får lidt held med på vejen istedet

Anmeld

10. juni 2013

ditski

Det er simpelthen frækt, men godt der var vidner på

Kan man egentligt finde navn og telefonnummer på ejer af en bil, ud fra nummerplade ?
Eller hvad får man ud af at gemme nummerpladen?

Anmeld

10. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
ditski skriver:

Det er simpelthen frækt, men godt der var vidner på

Kan man egentligt finde navn og telefonnummer på ejer af en bil, ud fra nummerplade ?
Eller hvad får man ud af at gemme nummerpladen?

Politiet kan finde ejermanden udfra nummerpladen det samme kan forsikringsselskabet og så hvis han benægter det er ham så blander man politi indover til at se på skader af bilerne...

Anmeld

11. juni 2013

ditski

Wampires skriver:

Politiet kan finde ejermanden udfra nummerpladen det samme kan forsikringsselskabet og så hvis han benægter det er ham så blander man politi indover til at se på skader af bilerne...

Super
Men tænkte på om ikke der også er en hjemmeside hvor man kan se oplysninger, men det er vist kun oplysninger om bilen og ikke ejermanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.