Når livet vælger at være en sur røv ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

sulo

Ja det er sur røv, kender det godt, Min Ford Ka er 1 ½ år gammel og fik sidste onsdag en grim bilka bule, dvs at der er skrabet næsten 1 cm af lakken ind til metallet så hele døren skal omlakeres

Og skadevolderen... ja han/hun har stykket halen mellem benene til trods for at det er det man har en ansvarsforsikring til.

Det er noget forbandet svineri at folk ikke står ved deres ansvar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Muffin_girl

Lullaby skriver:

Hey det kan jeg toppe. Flytter i hus, opdager at det regner ind, fyret er stået af, sommervandvarmeren virker ikke, skorstenen er for kort og carporten er utæt. Udover det så er den ene bils udstødning kaput, den anden bil skal have nye bremser, ny dyr dims og nye lejere inden den skal synes. 

Min mening om dette er sådan her:

det er i hvert fald en MEGA SUR RØV!!! 

Anmeld

10. juni 2013

Muffin_girl

sulo skriver:

Ja det er sur røv, kender det godt, Min Ford Ka er 1 ½ år gammel og fik sidste onsdag en grim bilka bule, dvs at der er skrabet næsten 1 cm af lakken ind til metallet så hele døren skal omlakeres

Og skadevolderen... ja han/hun har stykket halen mellem benene til trods for at det er det man har en ansvarsforsikring til.

Det er noget forbandet svineri at folk ikke står ved deres ansvar

Det er godt nok også virkelig virkelig sur røv !!!! BAH!!!!!!!!!! 

Ja det er så mega strengt syntes jeg .. folk kan ikke være det bekend !! 

Anmeld

10. juni 2013

ditski

Det er simpelthen så træls, og man bliver så gal og magtesløs.
Har selv lige fået en meget dyb rids i min 1 år gamle bil.
Var arrig, har enden fået den hjemme ved min søster hvor hendes dreng har kørt for tæt på med løbehjul eller ved at holde i vores gade i Aalborg. (Tror så godt nok på det første)

Kan godt forstå i vil flytte

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Eller se endnu lyser på det, på denne måde. Med alle de udskiftninger der er blevet lavet på bilen, er den jo næsten endnu nyer end da i fik den...... Tænk lige på det engang!!!

Ej det er virklig total skod!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2013

Muffin_girl

ditski skriver:

Det er simpelthen så træls, og man bliver så gal og magtesløs.
Har selv lige fået en meget dyb rids i min 1 år gamle bil.
Var arrig, har enden fået den hjemme ved min søster hvor hendes dreng har kørt for tæt på med løbehjul eller ved at holde i vores gade i Aalborg. (Tror så godt nok på det første)

Kan godt forstå i vil flytte

Ja man bliver mega  monster herre gal!!! Og kan intet gøre.. Må jeg spørge hvor du bor i Aalborg siden du også er uheldig ?! 

Ja vores bil er 8 måneder gammel nu. Det er en øv bøv situation. 

Anmeld

10. juni 2013

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Eller se endnu lyser på det, på denne måde. Med alle de udskiftninger der er blevet lavet på bilen, er den jo næsten endnu nyer end da i fik den...... Tænk lige på det engang!!!

Ej det er virklig total skod!! Vh stine

Hahha gid det var så vel. Den var jo HELT NY!  

Nu er den jo ny med modifikationer,, Hmm..

Men forstår godt hvad du mener

Ja det er SKOD! 

Anmeld

10. juni 2013

ditski

AalborgPigen skriver:

Ja man bliver mega  monster herre gal!!! Og kan intet gøre.. Må jeg spørge hvor du bor i Aalborg siden du også er uheldig ?! 

Ja vores bil er 8 måneder gammel nu. Det er en øv bøv situation. 

Vest byen eller faktisk lidt hvor midt og Vestbyen skilles

Det er så skide irriterende. Har tit set sidespejle sparket af biler og buler i kølerhjælme

Jeg tror nu min rids stammer fra min nevø, for da jeg kom ud til bilen var mit side spejl bøjet bag over og der havde han lige kørt på løbehjul. Han er bare den egoistiske type som ikke altid vil indrømme ting han har lavet
Skide irriterende for så kunne deres forsikring jo dække det og jeg ville jo ikke blive sur så længe han sagde sandheden

Anmeld

10. juni 2013

Muffin_girl

ditski skriver:

Vest byen eller faktisk lidt hvor midt og Vestbyen skilles

Det er så skide irriterende. Har tit set sidespejle sparket af biler og buler i kølerhjælme

Jeg tror nu min rids stammer fra min nevø, for da jeg kom ud til bilen var mit side spejl bøjet bag over og der havde han lige kørt på løbehjul. Han er bare den egoistiske type som ikke altid vil indrømme ting han har lavet
Skide irriterende for så kunne deres forsikring jo dække det og jeg ville jo ikke blive sur så længe han sagde sandheden

Nååeeh.. Ja det er skod .. Her mangler tit spejle og kølerhjelme med buler.. SÅ det er åbenbart det samme i Aalborg uanset hvor man bor.. 
Men nu har vi kigget på et sted i Skalborg. Så nu får vi se

Ej hvor er det træls... Ja så kunne han jo bare sige det. FOrdi selvom det ikke er med vilje. SÅ er det ikke OK! 

Anmeld

10. juni 2013

ditski

AalborgPigen skriver:

Nååeeh.. Ja det er skod .. Her mangler tit spejle og kølerhjelme med buler.. SÅ det er åbenbart det samme i Aalborg uanset hvor man bor.. 
Men nu har vi kigget på et sted i Skalborg. Så nu får vi se

Ej hvor er det træls... Ja så kunne han jo bare sige det. FOrdi selvom det ikke er med vilje. SÅ er det ikke OK! 

Det er nok jomfrue ane buler

Så en som kom ned til sin bil om morgnen, hvor der var en som havde kørt direkte ind i hendes bil. Den var meget smadret foran og så bare var smutte fra det. Jamen fatter simpelthen ikke folk nogle gange. Det er så frækt.

Håber det er bedre i skalborg, men der er der også nemmere at parkere på p-pladser end i byen hvor man skal parallel parkere næsten over alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.