Mystisk ??? !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Mumto3

Jeg har haft tre børn der var sådan  I min første mødregruppe elskede de andre børn at køre i bil og ungerne faldt altid i søvn af det, men det gjorde vores ikke. De skreg bare! Heldigvis voksede de fra det og nu kan vi tage på bilferie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Skouboe

baby012 skriver:

Men de kan jo ikke blive køresyge før ballancenerven er fuldt udviklet ?  

Ja, det har jeg også læst... Det er nok skrevet af folk der aldrig har prøvet at sidde med et 3 måneder gammelt barn der kaster op HVER gang vi kørte bil. Hos os hjalp Seabands og de er en billig og kemikaliefri løsning. De virker dog ikke for alle, men jeg tror klart det er et forsøg værd.

Anmeld

10. juni 2013

(august)

Hej

Jeg ville prøve at låne en anden autostol og at se om den er problemet. Vi havde efter babyautostolen købt en Cibex Sirona som hun sad bagudvendt i og hun skreg og fik hold i nakken af at sidde i den.

Der havde ikke været problemet før hun komme over i den. Nu har vi så købt en ny helt alm autostol, ikke fancy, og nu er der ro på bagsædet igen og hun er glad hver gang vi skal ud og køre.

Håber I snart får nogle dejlige køreture

Anmeld

10. juni 2013

M (:

baby012 skriver:

Det er når vi har kørt et lille stykke  

Det lyder som køresyge

Anmeld

10. juni 2013

gonefishing

baby012 skriver:

Jeg har et problem, vi har en lille dejlig søn, som næsten aldrig græder, smiler altid , er bare altid glad.. 

MEN , ligeså snart vi skal ud og køre i bil, så SKRIGER han og han stopper ikke før han kommer ud af bilen.. 

Hvad skal vi dog gøre ??? 

Vi har jo behov for at kunne transportere os langt hjemmefra  

hjælp ?? 

Vores datter har været vant til at køre i bil siden hun blev født.
Men på det sidste gider hun heller ikke "kia" (hun er 2,5 år), vi har fundet ud af at det simpelt bare er fordi hun hellere vil ud og gå, vi har flere gange prøvet at forklare hende at "kia kører os til en legeplads", men hun kan ikke tænke så "langt". Hun vil på legeplads her og nu, og så gider hun ikke sidde i kia først.
Kan det være noget med det?

Anmeld

11. juni 2013

baby012

Flodkilling skriver:

Vores datter har været vant til at køre i bil siden hun blev født.
Men på det sidste gider hun heller ikke "kia" (hun er 2,5 år), vi har fundet ud af at det simpelt bare er fordi hun hellere vil ud og gå, vi har flere gange prøvet at forklare hende at "kia kører os til en legeplads", men hun kan ikke tænke så "langt". Hun vil på legeplads her og nu, og så gider hun ikke sidde i kia først.
Kan det være noget med det?

han er kun 3 måneder, så tror ikke han tænker så langt  

Anmeld

11. juni 2013

baby012

M (: skriver:

Det lyder som køresyge

tror du har ret  

det bare noget skidt, min læge vil ikke anerkende det, for det kan ikke lade sig gøre før de er ældre  

er det ikke 9 kg. de skal veje før de må komme i en forvendt autostol ? 

Anmeld

11. juni 2013

baby012

(august) skriver:

Hej

Jeg ville prøve at låne en anden autostol og at se om den er problemet. Vi havde efter babyautostolen købt en Cibex Sirona som hun sad bagudvendt i og hun skreg og fik hold i nakken af at sidde i den.

Der havde ikke været problemet før hun komme over i den. Nu har vi så købt en ny helt alm autostol, ikke fancy, og nu er der ro på bagsædet igen og hun er glad hver gang vi skal ud og køre.

Håber I snart får nogle dejlige køreture

men de skal jo sidde "omvendt" ? er det ikke 9 kg de skal veje før de må komme op i anden størelse ?

Anmeld

11. juni 2013

gonefishing

baby012 skriver:

han er kun 3 måneder, så tror ikke han tænker så langt  

ahhh fair nok

Anmeld

11. juni 2013

Svenne

Vi bruger en "autostol" som ligner en lift. Den fra Römer, hvor de er spændt fast nede i den mens de ligger ned.

Så putter vi ham med dynen og hænger gerne en rangle op i panik-håndtaget, hvis han ikke lige skal sove.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.