Mystisk ??? !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.820 visninger
31 svar
4 synes godt om
10. juni 2013

baby012

Jeg har et problem, vi har en lille dejlig søn, som næsten aldrig græder, smiler altid , er bare altid glad.. 

MEN , ligeså snart vi skal ud og køre i bil, så SKRIGER han og han stopper ikke før han kommer ud af bilen.. 

Hvad skal vi dog gøre ??? 

Vi har jo behov for at kunne transportere os langt hjemmefra  

hjælp ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Leonora

Det er muligt at ture i bil gør ham bange.

Jeg ville prøve med små korte ture hvor der sidder en han er tryk ved ved siden af ham.
Prøv at gøre bil turen til en positiv oplevelse. Tag noget med som han er glad for. Børger, bamser eller andet legetøj han er glad for.

Er sikker på at han nok skal blive glad for det. Der skal nok bare noget øvelse til

Knus Louise

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Måske han sidder træls i sin autostol. Eller bliver køresyg.

Ka sagtens være at det ændre sig, når han kommer op i en forudvendt autostol. Og ellers så prøv at der så vidt muligt sidder en voksen bagi ved ham. Vh stine

Anmeld

10. juni 2013

Skouboe

Jeg tænker køresyge. Prøv at købe Seabands til ham, det kan være det hjælper.

Anmeld

10. juni 2013

baby012

Leonora skriver:

Det er muligt at ture i bil gør ham bange.

Jeg ville prøve med små korte ture hvor der sidder en han er tryk ved ved siden af ham.
Prøv at gøre bil turen til en positiv oplevelse. Tag noget med som han er glad for. Børger, bamser eller andet legetøj han er glad for.

Er sikker på at han nok skal blive glad for det. Der skal nok bare noget øvelse til

Knus Louise

Både jeg, og storesøster sidder altid omme hos ham det hver gang han kommer i den autostol, han er kun tre måneder, så der er jo LANGE udsigter til en anden autostol som vender omvendt  

Anmeld

10. juni 2013

baby012

StineW79 skriver:

Måske han sidder træls i sin autostol. Eller bliver køresyg.

Ka sagtens være at det ændre sig, når han kommer op i en forudvendt autostol. Og ellers så prøv at der så vidt muligt sidder en voksen bagi ved ham. Vh stine

Tror nemlig det er det med at han sidder omvendt af os andre.. Men det kan jeg jo ikke gøre noget ved enddnu .. 

Han vejer "kun" 8 kg. Så der er jo lige et stykke vej til en anden autostol..

køtesyg kan de vel ikke blive før de bliver ældre? Balance nerven er jo ikke fuldt udviklet endnu ?? 

Anmeld

10. juni 2013

M (:

baby012 skriver:

Jeg har et problem, vi har en lille dejlig søn, som næsten aldrig græder, smiler altid , er bare altid glad.. 

MEN , ligeså snart vi skal ud og køre i bil, så SKRIGER han og han stopper ikke før han kommer ud af bilen.. 

Hvad skal vi dog gøre ??? 

Vi har jo behov for at kunne transportere os langt hjemmefra  

hjælp ?? 

Er det så snart han kommer i autostolen, eller er det når bilen starter?

Anmeld

10. juni 2013

baby012

Skouboe skriver:

Jeg tænker køresyge. Prøv at købe Seabands til ham, det kan være det hjælper.

Men de kan jo ikke blive køresyge før ballancenerven er fuldt udviklet ?  

Anmeld

10. juni 2013

baby012

M (: skriver:

Er det så snart han kommer i autostolen, eller er det når bilen starter?

Det er når vi har kørt et lille stykke  

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
baby012 skriver:

Tror nemlig det er det med at han sidder omvendt af os andre.. Men det kan jeg jo ikke gøre noget ved enddnu .. 

Han vejer "kun" 8 kg. Så der er jo lige et stykke vej til en anden autostol..

køtesyg kan de vel ikke blive før de bliver ældre? Balance nerven er jo ikke fuldt udviklet endnu ?? 

Min nervø har altid lidt af køresyge, og det blev først bedre da han kom op i en forudvendt autostol. 

Da han blev lidt større begyndte de at bruge børne seaband armbånd til ham.

De sidste par år, har han siddet foran. Han bliver snart 7 år. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.