Kage til en psykolog og blomster til naboen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

Mamalou

Læste lige at du havde fået spørgsmålet en gang i tråden!  

Dovenskab længe leve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Dot D skriver:

Hi hi, ha ha, he he, ja i nogle situationer, men jeg kan også i andre miste tålmodigheden så godt og grundigt...

Men men men, for det meste, så har du ret, og især når jeg laver noget, jeg brænder for

Så som skrevet før, vi må finde en dag og mødes, så kan du jo se ved selvsyn

Ja det vil jeg rigtig gerne!! Og thea er jo alle sammen begyndt at snakke om hvilken kage hun gerne vil hve til sin 5 års fødselsdag ( om 3 mdr ) Men det er jo fint for så har jeg da i det mindste tid til at øve mig!! 

Anmeld

9. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dot D skriver:

Psykologen, jeg har gået ved, skulle holde en lille fest for flere i samme hverv, og hun ville gerne have noget med Enegrammer på. Vi blev enige om muffins med et Enegram på toppen.

Jeg lavede vanillemuffins - udhulede dem og kom karamel i, så lidt flagesalt og på toppen en karamelflødeskum. Er du nu færdig det smagte godt. Dem skal jeg helt sikkert lave igen en anden gang.

Jeg fandt forskellige billeder på nettet af Enegrammer, og det blev til det resultat, I ser nedenunder, der er også et billede af mufin med "indhold"...

Min nabo blev 40 forleden, og igår skulle hun holde "pigefødselsdag" med blomstertema. Derfor blev det til blomsterforme med chokolademuffins med PSC med Asti og frysetørrede jordbær, og forskellige blomster som pynt

Du er så super sej

Mums de karamel muffins lyder gode

Anmeld

9. juni 2013

Rødhætte

Dot D skriver:

Psykologen, jeg har gået ved, skulle holde en lille fest for flere i samme hverv, og hun ville gerne have noget med Enegrammer på. Vi blev enige om muffins med et Enegram på toppen.

Jeg lavede vanillemuffins - udhulede dem og kom karamel i, så lidt flagesalt og på toppen en karamelflødeskum. Er du nu færdig det smagte godt. Dem skal jeg helt sikkert lave igen en anden gang.

Jeg fandt forskellige billeder på nettet af Enegrammer, og det blev til det resultat, I ser nedenunder, der er også et billede af mufin med "indhold"...

Min nabo blev 40 forleden, og igår skulle hun holde "pigefødselsdag" med blomstertema. Derfor blev det til blomsterforme med chokolademuffins med PSC med Asti og frysetørrede jordbær, og forskellige blomster som pynt

Hvor er de bare flotte!

Anmeld

10. juni 2013

Dot D

Mamalou skriver:

Superflotte kager! Du er simpelthen så dygtig.

Hvordan bærer du dig af med at udhule dem? Bare med en ske når de er færdigbagte eller hvordan? 

Vh. Louise

Mange tak...

Jeg har brugt den i linket ovenover, men du kan sikkert godt bruge en lille ske, hvis du ikke har "dimsen"

Anmeld

10. juni 2013

Dot D

Mamalou skriver:

Læste lige at du havde fået spørgsmålet en gang i tråden!  

Dovenskab længe leve

Hi hi...

Anmeld

10. juni 2013

Dot D

PT skriver:

Du er så super sej

Mums de karamel muffins lyder gode

Mange tak....

De smagte vildt godt

Anmeld

10. juni 2013

Dot D

Rødhætte skriver:

Hvor er de bare flotte!

Mange tak skal du have...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.