ammeindlæg hvad for nogle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

Juliekp

Amandasmor skriver:

okay ja det var billigt
det var ikke sådan at de hang fast pga brystvoterne var fugtige ?

Nej det oplevede jeg ihvertfald ikke. Mine bryster løb heller ikke voldsomt meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Amandasmor

LilleChelle skriver:

Jeg har brugt uldindlæg med et engangsindlæg fra natusan i. Da jeg ikke gad vaske hele tiden og ikke havde nogen føling med hvornår ulden var fyldt. 

Natusan indlæggene kan ofte købes til 20 kr. pr. pakke i KIWI  

okay, ja det var billigt, jeg har prøvet uld indlæg og der hang mine brystvoter fast i.. og det gjorde skide ondt når jeg skulle have dem ud..

Anmeld

9. juni 2013

Amandasmor

Juliekp skriver:

Nej det oplevede jeg ihvertfald ikke. Mine bryster løb heller ikke voldsomt meget. 

kunne være jeg skulle give dem en chance

Anmeld

9. juni 2013

lycly

I starten brugte jeg dem af uld, fordi de er gode når/hvis man har sår på brystvorterne. De der engangs indlæg hænger bare fast i såret. Men da de var helet gik jeg over til engangs. Dem af uld var al for store og krøllede sammen. Og så gad jeg ikke det med at vaske dem i hånden

Anmeld

9. juni 2013

Amandasmor

LuLy skriver:

I starten brugte jeg dem af uld, fordi de er gode når/hvis man har sår på brystvorterne. De der engangs indlæg hænger bare fast i såret. Men da de var helet gik jeg over til engangs. Dem af uld var al for store og krøllede sammen. Og så gad jeg ikke det med at vaske dem i hånden

har så heldigvis ikke sår på mine..
men det er nok en god ide og have begge dele hjemme for en sikkerheds skyld

Anmeld

9. juni 2013

lycly

Amandasmor skriver:

har så heldigvis ikke sår på mine..
men det er nok en god ide og have begge dele hjemme for en sikkerheds skyld

Man får heller ikke sår før man har ammet et par dage

Men vil helt klart anbefale dig at prøve begge dele - for de har hver deres fordele og ulemper

Anmeld

9. juni 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Har altid brugt dem fra Pigeon (3 børn). Har prøvet et par mærker, men synes KLART at Pigeon er bedst!

De fået bl.a. i babysam ofte 5 pk for 100kr 

/ Taco78 

Anmeld

9. juni 2013

Amandasmor

Taco78 skriver:

Har altid brugt dem fra Pigeon (3 børn). Har prøvet et par mærker, men synes KLART at Pigeon er bedst!

De fået bl.a. i babysam ofte 5 pk for 100kr 

okay ja jeg må helt klart i babysam for at se hva de har..

Anmeld

10. juni 2013

SAL

Amandasmor skriver:

Hej piger 

jeg er 29+ og idag er min mælk begyndt at løbe til.. hvilket jeg syntes er træls nu.. men det er en del af en gravidlitet..
jeg vil gerne spøger jer om hvad for nogle ammeindlæg i syntes der er bedst og hvor købte i jeres henne ?

håber i vil give nogle svar

Hej Jeg har to kasser med Libero ammeindlæg som du må få! Hvis du har lyst selvfølgelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.