ammeindlæg hvad for nogle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
18 svar
2 synes godt om
9. juni 2013

Amandasmor

Hej piger 

jeg er 29+ og idag er min mælk begyndt at løbe til.. hvilket jeg syntes er træls nu.. men det er en del af en gravidlitet..
jeg vil gerne spøger jer om hvad for nogle ammeindlæg i syntes der er bedst og hvor købte i jeres henne ?

håber i vil give nogle svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

VIPpigen

Jeg købte i babysam nogen uld/silke som kunne bruges igen, og igen... De var super gode. mine brystvorter begyndte at klø af de der engangs nogen, og det var nemt at mærke at jeg altid havde våde bryster fordi jeg overproducerede... Dem i uld/silke var super gode, de holdte brystet varmt (Lilje er født i november) og silken gjorde at det altid var rart mod brystet. De er lidt dyre, mener de kostede 80 kr for 2 stk. Men de skal ikke vaskes, og vil du gerne lige vaske dem lidt, så er det bare at skylle dem op i en vask

Anmeld

9. juni 2013

Juliekp

Amandasmor skriver:

Hej piger 

jeg er 29+ og idag er min mælk begyndt at løbe til.. hvilket jeg syntes er træls nu.. men det er en del af en gravidlitet..
jeg vil gerne spøger jer om hvad for nogle ammeindlæg i syntes der er bedst og hvor købte i jeres henne ?

håber i vil give nogle svar

Jeg brugte bare dem fra Matas eller Natusan  

Anmeld

9. juni 2013

Amandasmor

VIPpigen skriver:

Jeg købte i babysam nogen uld/silke som kunne bruges igen, og igen... De var super gode. mine brystvorter begyndte at klø af de der engangs nogen, og det var nemt at mærke at jeg altid havde våde bryster fordi jeg overproducerede... Dem i uld/silke var super gode, de holdte brystet varmt (Lilje er født i november) og silken gjorde at det altid var rart mod brystet. De er lidt dyre, mener de kostede 80 kr for 2 stk. Men de skal ikke vaskes, og vil du gerne lige vaske dem lidt, så er det bare at skylle dem op i en vask

okay ja de er lidt dyre syntes jeg, og jeg tror de bliver for varmt her til sommer, da jeg er sat til august

Anmeld

9. juni 2013

Amandasmor

Juliekp skriver:

Jeg brugte bare dem fra Matas eller Natusan  

hvordan havde du det med dem ?
og hvad gav du får dem ?

Anmeld

9. juni 2013

Juliekp

Amandasmor skriver:

hvordan havde du det med dem ?
og hvad gav du får dem ?

Jeg var glad for dem, ingen problemer med dem  

Gav vidst max 40,- for en pakke med 50 i, så vidt jeg husker.

Anmeld

9. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dem fra pigvinton , som man ka købe i baby sam er rigtig gode. Og de fåes i 2 forskellig faconer. Og som regl er de på tilbud til 4 pakker for 100'kr. Vh stine

Anmeld

9. juni 2013

Amandasmor

Juliekp skriver:

Jeg var glad for dem, ingen problemer med dem  

Gav vidst max 40,- for en pakke med 50 i, så vidt jeg husker.

okay ja det var billigt
det var ikke sådan at de hang fast pga brystvoterne var fugtige ?

Anmeld

9. juni 2013

Amandasmor

StineW79 skriver:

Dem fra pigvinton , som man ka købe i baby sam er rigtig gode. Og de fåes i 2 forskellig faconer. Og som regl er de på tilbud til 4 pakker for 100'kr. Vh stine

kunne være man skulle i babysam for at se hva de havde  

Anmeld

9. juni 2013

LilleChelle

Jeg har brugt uldindlæg med et engangsindlæg fra natusan i. Da jeg ikke gad vaske hele tiden og ikke havde nogen føling med hvornår ulden var fyldt. 

Natusan indlæggene kan ofte købes til 20 kr. pr. pakke i KIWI  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.