hvis jeg skulle have en lille stalker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Ej hvor skønt, sikke en god gave!  

meget! det mega fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

1990h

FrkZier skriver:

De

13kg - det klare du snildt

hehe ja det vildt som de kan stjæle tiden de små.. man når lige at stå op og BUM så kl 22 ! kan ikke helt se hvornår jeg skulle få tid til at træne

Det håber jeg. Ja det ikk engang løgn. Tiden har aldrig gået så hurtigt før . Nogle dage når man en masse andre dage ingenting.

Anmeld

10. juni 2013

Swerg

Armen for filan hvor er han skøn !

Anmeld

11. juni 2013

FrkZier

Elias2010<3 skriver:

Armen for filan hvor er han skøn !

taak

Anmeld

11. juni 2013

FrkZier

1990h skriver:

Det håber jeg. Ja det ikk engang løgn. Tiden har aldrig gået så hurtigt før . Nogle dage når man en masse andre dage ingenting.

det vildt.. føler det 1 uge siden jeg fødte.. det bare snart 6 uger siden

Anmeld

11. juni 2013

1990h

FrkZier skriver:

det vildt.. føler det 1 uge siden jeg fødte.. det bare snart 6 uger siden

Ja lige præcist. Ida er syv uger i morgen. Føles som det halve. Måske fordi man ikk rigtigt har rutiner osv endnu

Anmeld

11. juni 2013

FrkZier

1990h skriver:

Ja lige præcist. Ida er syv uger i morgen. Føles som det halve. Måske fordi man ikk rigtigt har rutiner osv endnu

og det bare ikke særlig længe siden vi snakkede om at vi ville føde

Anmeld

11. juni 2013

1990h

FrkZier skriver:

og det bare ikke særlig længe siden vi snakkede om at vi ville føde

nej..men hold kæft hvor bliver jeg glad når jeg ser mig i spejlet og alt det vand er ude af kroppen. ligner ikke længere end pumpet hamberryg der er blevet stukket af en bi:p

Anmeld

11. juni 2013

FrkZier

1990h skriver:

nej..men hold kæft hvor bliver jeg glad når jeg ser mig i spejlet og alt det vand er ude af kroppen. ligner ikke længere end pumpet hamberryg der er blevet stukket af en bi:p

haha det forstår jeg godt - synes det er dejligt at kunne passe mine sko igen :p

.. da vi havde samlet vuggen inden jeg fødte lå jeg i sengen, prøvede så at stikke hånden ind gennem tremmerne, det kunne jeg ikke - synes det var lidt ærgeligt.. nu kan jeg SAGTENS få hånden ind, kan næsten få begge hænder ind haha

Anmeld

11. juni 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Lidt stalker er man vel altid, når der er så sød og dejlig en dreng på billederne  

Det vil jeg give dig ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.