hvis jeg skulle have en lille stalker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Oh, yes, det ved jeg Men jeg glæder mig stadig til det er min tur til at have min guldklump i armene

det forstår jeg sgu godt du gør.. det er uden tvivl det bedste i verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

1990h

FrkZier skriver:

taaak

jamen det går helt fint, har smidt 17kg - har kun en lille smule vand tilbage.. nu kæmper jeg bare med de resterende (alt for mange) graviditets kilo

hvor dejligt, hvor meget mangler du?

det var godt det går frem af

altså for at være nede på før jeg blev gravid mangler jeg vidt 5-6 kilo men vil gerne yderligere ned end det også men nu har vi indført "kostomlægning" herinde også begynder jeg at træne når overskuddet er der

Anmeld

9. juni 2013

FrkZier

1990h skriver:

det var godt det går frem af

altså for at være nede på før jeg blev gravid mangler jeg vidt 5-6 kilo men vil gerne yderligere ned end det også men nu har vi indført "kostomlægning" herinde også begynder jeg at træne når overskuddet er der

åh det jo ingenting (snyd!)

jeg havde store planer om at fortsætte med at danse 3x ugentiligt når jeg havde født - YEAR RIGHT som om jeg nogensinde får tid til det igen

Anmeld

9. juni 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

eeeller i bare er nysgerrige - så kan i holde jer opdateret via billeder af den lille lækre Isaak her http://pics.famwesth.dk

Jeg er nok også lidt stalker hehe 

Hold k*ft han er bare skøn altså.. Lille supermand  Glæder mig til at se resultater af 1 måneds fotografering  

Anmeld

9. juni 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Jeg er nok også lidt stalker hehe 

Hold k*ft han er bare skøn altså.. Lille supermand  Glæder mig til at se resultater af 1 måneds fotografering  

yay flere stalkere

taaaak - er virkelig også glad for ham :p

uh ja det bliver spændende.. vi skal  have lavet sådan en kollage med et billede fra hver måned hans 1 år

Anmeld

9. juni 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

yay flere stalkere

taaaak - er virkelig også glad for ham :p

uh ja det bliver spændende.. vi skal  have lavet sådan en kollage med et billede fra hver måned hans 1 år

Ej hvor cool, super god idé! 

Ville ønske vi havde tænkt det på dengang Nicoline var nyfødt...

Anmeld

10. juni 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Ej hvor cool, super god idé! 

Ville ønske vi havde tænkt det på dengang Nicoline var nyfødt...

det faktisk Andreas' mor der har foræret os det i barselsgave

Anmeld

10. juni 2013

1990h

FrkZier skriver:

åh det jo ingenting (snyd!)

jeg havde store planer om at fortsætte med at danse 3x ugentiligt når jeg havde født - YEAR RIGHT som om jeg nogensinde får tid til det igen

Ville gerne tabe 13kilo eller sådan noget
Var blevet lidt dellet inden.

Ha ha ha ja jeg troede også jeg sku træne efter 8 uger. Hun er syv uger på onsdag. Som om det kommer til at ske

Anmeld

10. juni 2013

FrkZier

1990h skriver:

Ville gerne tabe 13kilo eller sådan noget
Var blevet lidt dellet inden.

Ha ha ha ja jeg troede også jeg sku træne efter 8 uger. Hun er syv uger på onsdag. Som om det kommer til at ske

13kg - det klare du snildt

hehe ja det vildt som de kan stjæle tiden de små.. man når lige at stå op og BUM så kl 22 ! kan ikke helt se hvornår jeg skulle få tid til at træne

Anmeld

10. juni 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

det faktisk Andreas' mor der har foræret os det i barselsgave

Ej hvor skønt, sikke en god gave!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.