hvad mener i ?? og kunne i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nej det kunne jeg aldrig finde på. 

Jeg er egentlig også af den overbevisning at hvis man vil være utro så skal det nok ske, med eller uden en hjemmeside.

Jeg tror ikke en hjemmeside ændrer noget for hvorvidt en person kommer til at være utro, men en hjemmeside gøre det noget nemmere for ham/hende end at skulle lyve sig frem i byen.

Men jeg synes dog det er forkasteligt at det åbenbart er så acceptabelt eller "normalt" i vores samfund, at det er tilladt at reklamere for siderne i fx radioen hvor der bl.a. nævnes gør dit liv spændnende, ha' en affærre eller noget i den dur. Ikke fordi jeg går ind for censur, men i det her tilfælde kunne der godt være noget af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

FruStolpe

Jeg mener nu nok at der findes langt værre reklamer ivores hverdag end sådan en hjemmeside.

Hvis ikke man vil have en affære, så lad vær. Men hold nu op med at ryge op i det røde felt over det.

Hver vores lyster, jeg kunne og ville aldrig men derfor gør jeg mig ikke til dommer over hvad andre har lyst til og ellers gør.

Igen, der er så mange andre ting i mit liv der er mere vigtige end at brænde energi af på den måde

Anmeld

9. juni 2013

jydeinden

nej kunne aldrig drømme om det, men ville ikke blive chokeret hvis jeg fandt et par stykker jeg kender på sådan nogen sider. Dog kan det godt undre mig at især nogen tøser er så naive at tro at den mand de er sammen med ikke kunne byde dem det samme som vedkommende måske har budt mange andre tøser.

Anmeld

10. juni 2013

B&J

FØJ siger jeg bare, ville aldrig drømme om at være utro eller benytte sådan en side...

hvis jeg havde det så dårligt eller kedeligt eller hvad nu i et forhold ja så vil jeg heller slutte det på stedet.... ind at være den person utro.

for hvis jeg ikke elskede min kæreste mere betyder det ikke jeg vil være dum over for ham, for vil ikke selv bryde mig om hvis han gjorde det over for mig

Anmeld

10. juni 2013

Fenja09

jeres mening om dette ?

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1523506.ece

stem gerne i afstemnimgen, kunne du finde på ar benytte dig at denne, eller lignende sider omkring utroskab?

begrund gerne jeres svar  

hvorfor tror du at der er SÅ mange som benytter sig af disse sider? 

Nej, det kunne jeg ikke finde på, men sådanne sider hverken overrasker eller forarger mig. Fordi uanset om disse sider eksistere eller ej, så vil folk være utro - dem hvor det "ligger" til dem vil gøre det over nettet, i byen eller til julefrokosten.

Hvis man spørger mig har det intet med de sider at gøre. Dem der har lavet den og lign. sider ved at der er efterspørgsel på det, hvis der ikke var, så eksisterede de ikke. Det er ikke siderne der er noget galt med, det er menneskene der bruger den. Og om de bruger en decideret "utroskabs- side", Dating.dk eller Scor.dk kan for mig være nøjagtig det samme.

Så det kan ikke bringe mit pis i kog - det kan det kun, hvis det er manden herhjemme der bruger det og det ville være ham og ikke siden der pissede mig af. Hvad andre vælger må de et eller andet sted selv om.

/Fenja

Anmeld

10. juni 2013

De3Guldklumper

baby012 skriver:

jeres mening om dette ?

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1523506.ece

stem gerne i afstemnimgen, kunne du finde på ar benytte dig at denne, eller lignende sider omkring utroskab?

begrund gerne jeres svar  

hvorfor tror du at der er SÅ mange som benytter sig af disse sider? 

Jeg høre den reklame flere gange om morgenen når jeg køre på job. Om jeg fatter at en radio station vil ligge navn til at reklamere for sådan en side - det er mig ubegribeligt.

Jeg har stemt NEJ. Hvis man har behov for sådan en side skulle man måske kigge indad og få ordnet de problemer som er der hjemme. Partneren bliver nok ikke mere levende med tiden hvis man går ud og har en affære.

Anmeld

10. juni 2013

Frk.S

Pylle3 skriver:

Jeg høre den reklame flere gange om morgenen når jeg køre på job. Om jeg fatter at en radio station vil ligge navn til at reklamere for sådan en side - det er mig ubegribeligt.

Jeg har stemt NEJ. Hvis man har behov for sådan en side skulle man måske kigge indad og få ordnet de problemer som er der hjemme. Partneren bliver nok ikke mere levende med tiden hvis man går ud og har en affære.

Ja, der må sgu være mange penge i de reklamer siden radiostationerne vil synke SÅ dybt.

Første gang jeg hørte om reklamen er for lang tid siden, hvor en radiovært var meget forarget over den. Kort tid efter kørte reklamen på selvsamme radiokanal. 

Så for at svare på spørgsmålet, så NEJ jeg kunne aldrig drømme om at bruge sådan en side og væmmes når jeg hører reklamen.

Argumentet om at utroskab altid vil være der og dem der vil være utro vil være der alligevel, er jeg for så vidt enig i. Men derfra og så ligefrem opfordre folk til at opsøge det, der er sgu langt. I reklamen får de det ikke bare til at lyde som en legal ting - men som noget man bør gøre, hvis man vil have indhold i sit liv. DET væmmes jeg over. 

Anmeld

11. juni 2013

baby012

synes det er fantastisk at se hvor enige i allesammen er for en gangs skyld

Anmeld

11. juni 2013

Ciss

I mine øjne udviser man en total mangel på respekt for det menneske, man i udgangspunktet har valgt at dele livet med, ved at bruge den slags sider.

En ting er at være i en krise i forholdet og så blive fristet over evne af et sidesprang uden at have planlagt det. Det er idiotisk og tankeløst og respektløst overfor partneren - og man er jo lidt dum, hvis man gør det -  men åbenbart til en hvis grad menneskeligt, siden det er sket for rigtig mange igennem årene.

Noget helt andet er bevidst at planlægge at bedrage sin partner. Da er hele formålet med handlingen at hævde sig selv, sætte sig selv foran forholdet, snyde, bedrage og lyve. Det bliver en magtdemonstration og en handling moralsk set på linje med andre former for bedrageri - en planlagt handling, hvor man svindler andre for selv at opnå fordele og goder på deres bekostning.

Har man virkelig ikke lyst til at dele sin fremtid med sin partner og satse på forholdet, er trin en at tage den ubehagelige samtale om det og få det afsluttet, og så kan man bagefter boltre sig på internetsiderne så meget man bare har lyst til.

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

Boykotter Nova fm og Voice af denne årsag i øjeblikket.. 

Føj for den lede, og de udtrykker det som om det er noget der er til for at styrke forholdet hjemme også.. Føj for fanden..  Mangler bræk smilyen nu.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.