hvad mener i ?? og kunne i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: kunne du finde på at benytte en hjemmeside med utroskab til formål?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.701 visninger
20 svar
39 synes godt om
9. juni 2013

baby012

jeres mening om dette ?

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1523506.ece

stem gerne i afstemnimgen, kunne du finde på ar benytte dig at denne, eller lignende sider omkring utroskab?

begrund gerne jeres svar  

hvorfor tror du at der er SÅ mange som benytter sig af disse sider? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Rødhætte

baby012 skriver:

jeres mening om dette ?

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1523506.ece

stem gerne i afstemnimgen, kunne du finde på ar benytte dig at denne, eller lignende sider omkring utroskab?

begrund gerne jeres svar  

hvorfor tror du at der er SÅ mange som benytter sig af disse sider? 

Har stemt nej kunne aldrig finde på det. Men er sikker på at der vil være mange som vil tjekke hjemmesiden og måske blive fristet. Bliver SÅ harm når reklamen kommer i radioen!

Anmeld

9. juni 2013

Lunae

Det kunne jeg aldrig drømme om! Utroskab er det værste og et synligt tegn på at forholdet ikke fungerer!

Jeg tror at der er mange der bruger det, fordi de søger bekræftelse! I en travl hverdag med arbejde, børn osv, så er det nemt at glemme parforholdet og man bliver hurtigt et team frem for et par! Jeg tror at man for at undgå utroskab, skal blive bedre til at tale sammen og lave de ting, som der var tid til i de "unge" dage!

Anmeld

9. juni 2013

Faith

Synes det er forkasteligt at de sider overhovedet findes!

Men der må jo være mennesker der bruger dem, og det synes jeg er skræmmede

Anmeld

9. juni 2013

FruK

Nej, det kunne jeg ikke finde på.

Men forstår ikke helt den store ballade der var omkring de der sider, da det kom frem. Det er jo folks eget valg om de vil bruge det. Hvis man vil være utro, så er man det nok alligevel, uanset om der findes sådan en side eller ej.

Anmeld

9. juni 2013

Cbank

Nej, aldrig i livet. 

Jeg kan simpelthen ikke fordrage den reklame. Ligefrem at reklamere med at folk skal være utro 

Jeg er virkelig målløs 

Anmeld

9. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg bildte mig engang ind i al min naivitet at utroskab var noget, der skete, fordi man lod følelserne og situationen løbe af med sig og bare ikke kunne lade en anden være. Det er i mine øjne lidt mere tilgiveligt og forståeligt, at man i mødet med et andet menneske lader sig rive med. 

Her handler det jo så om utroskab alene med utroskab for øje - hvor det er handlingen, der planlægges, og ikke et ganske særligt andet menneske, der slår benene væk under en. 

Det er i mine øjne langt mere umoralsk og utilgiveligt. 

Anmeld

9. juni 2013

Kløver

NEJ

Og ja jeg hader reklamen for feks Victoria Milan- gør livet spændende, ha en affære

Har kun dårligt at mene om den slags

Anmeld

9. juni 2013

mpr

NEJ og ville aldrig gøre det.. Bliver så gal indeni hver gang den reklame kommer i radioen... 

Forstår ikke hvorfor man skal reklamere for noget der kan ødelægge forhold fuldstændig med det beviste formål at få en affære.. Jeg ville ikke kunne tilgive hvis min kæreste faldt over en i virkeligheden som slog benene væk under ham, men han ville da ryge på røv og albuer ud af døren på 5 sekunder hvis han havde gjort sådan noget der bevist 

Hvis man når til det tidspunkt hvor man vil være sammen med andre eller føler sig interesseret i at gøre det så gå da for filan fra din partner inden! Føj føj føj!

Anmeld

9. juni 2013

Kløver

Chel1992 skriver:

NEJ og ville aldrig gøre det.. Bliver så gal indeni hver gang den reklame kommer i radioen... 

Forstår ikke hvorfor man skal reklamere for noget der kan ødelægge forhold fuldstændig med det beviste formål at få en affære.. Jeg ville ikke kunne tilgive hvis min kæreste faldt over en i virkeligheden som slog benene væk under ham, men han ville da ryge på røv og albuer ud af døren på 5 sekunder hvis han havde gjort sådan noget der bevist 

Hvis man når til det tidspunkt hvor man vil være sammen med andre eller føler sig interesseret i at gøre det så gå da for filan fra din partner inden! Føj føj føj!

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.