Øv for en morgen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

Louise H.

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

charlottekri

gokkelok skriver:

Der er da kulsyre i alt sodavand  

det er rigtigt men der er mest i coca cola 

Anmeld

9. juni 2013

De3Guldklumper

Isabella er blevet syg... Det startede i går aftes ved 22 tiden, med at hun kastede op hun selv gennem hele natten, men det første hun gjorde da hun stod op, var at overskide (i mangel på pænere ord), hele stuen, for derefter at kaste op i stride strømme

Jeg er helt rundforvirret og aner ikke hvad jeg kan gøre for at hjælpe min lille skat til at få det bedre

Min mor sagde at jeg skulle prøve med noget kogt vand, med salt og sukker i. Så set vil jeg prøve at starte med. Er der ellers nogle gode råd?

Hun er 14 mdr..

Kogt vand - og det skal være kogt. Hvis du ikke koger vandet men bare giver direkte fra vandhanen får hun alle bakterier der er med og det kan maven ikke tåle og derfor kommer det op igen.

Så altid ved opkast - husk at koge vandet

Anmeld

9. juni 2013

Louise H.

Pylle3 skriver:

Kogt vand - og det skal være kogt. Hvis du ikke koger vandet men bare giver direkte fra vandhanen får hun alle bakterier der er med og det kan maven ikke tåle og derfor kommer det op igen.

Så altid ved opkast - husk at koge vandet

Hun har kun fået kogt vand i dag, når hun har fået vand, men det kommer alt sammen op igen

Vi skal til lægevagten kl 18.40 så må vi se hvad han siger

Anmeld

9. juni 2013

Louise H.

Vil lige give jer en Update nu har vi været ved lægevagten, så undersøgte hende grundigt. Hun har fået en bakterie, så nu skal hun have penicillin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.