Øv for en morgen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
14 svar
3 synes godt om
9. juni 2013

Louise H.

Isabella er blevet syg... Det startede i går aftes ved 22 tiden, med at hun kastede op hun selv gennem hele natten, men det første hun gjorde da hun stod op, var at overskide (i mangel på pænere ord), hele stuen, for derefter at kaste op i stride strømme

Jeg er helt rundforvirret og aner ikke hvad jeg kan gøre for at hjælpe min lille skat til at få det bedre

Min mor sagde at jeg skulle prøve med noget kogt vand, med salt og sukker i. Så set vil jeg prøve at starte med. Er der ellers nogle gode råd?

Hun er 14 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Leneur

Louise :-) skriver:

Isabella er blevet syg... Det startede i går aftes ved 22 tiden, med at hun kastede op hun selv gennem hele natten, men det første hun gjorde da hun stod op, var at overskide (i mangel på pænere ord), hele stuen, for derefter at kaste op i stride strømme

Jeg er helt rundforvirret og aner ikke hvad jeg kan gøre for at hjælpe min lille skat til at få det bedre

Min mor sagde at jeg skulle prøve med noget kogt vand, med salt og sukker i. Så set vil jeg prøve at starte med. Er der ellers nogle gode råd?

Hun er 14 mdr..

Ristet hvidt brød og saftevand plejer at virke her, da det ikke er så hårdt for den sarte mave.
Rigtig god bedring til hende.

Anmeld

9. juni 2013

Louise H.

Leneur skriver:

Ristet hvidt brød og saftevand plejer at virke her, da det ikke er så hårdt for den sarte mave.
Rigtig god bedring til hende.

Tusind tak, det vil jeg prøve når hun står op igen

Anmeld

9. juni 2013

charlottekri

her har vi altid brugt enten franske kartofler eller tuc kiks pga saltet og stivelsen og så rigtig coca cola pga kulsyren, men det er ikke sikkert du vil bruge det når hun er så lille. men sørg for at  holde øje med hendes bleer, at de er våde og så evt tage kontakt til lægen, for det lyder da lidt voldsomt for sådan et lille pus

god bedring til hende

Anmeld

9. juni 2013

Louise H.

charlottekri skriver:

her har vi altid brugt enten franske kartofler eller tuc kiks pga saltet og stivelsen og så rigtig coca cola pga kulsyren, men det er ikke sikkert du vil bruge det når hun er så lille. men sørg for at  holde øje med hendes bleer, at de er våde og så evt tage kontakt til lægen, for det lyder da lidt voldsomt for sådan et lille pus

god bedring til hende

Tak, ja det er vidst ret vildt. Chips og cola tricket kender jeg, men pga hendes alder skal hun ikke have det men jeg vil helt sikkert holde øje med bleen.

Tak for hjælpen

Anmeld

9. juni 2013

tweety2060

øv det lille pus, det lyder som om hun har fået en voldsomt gang omgangssyge!¨

jeg ville ikke selv lave en salt/sukker blanding af kogt vand, da der er stor risiko for at lave den forkert og derved gøre mere skade end gavn.... derimod kan du på apoteket købe en blanding der hedder revolyt, som har det salt og sukker der er brug for.
dernæst ville jeg tilbyde kiks, tuckiks, chips for at øge saltindtaget, ellers mos youhurt, som er nemt at fortære...
saft juice mm. evt i sprøjte så du kan give 5 ml hvert 15. min.

hold øje med bevidsthedsniveau og tissebleer
og god håndhygiejne så du ikke selv får en tur
god bedring

Anmeld

9. juni 2013

Clisolka

Hun er 14 mdr..

Øv for en nat/morgen 

Sørg for at hun får noget salt og sukker indenbords  Vi plejer gerne at give Isabella ristet toastbrød når hun har den tur - og saftevand. Mælkeprodukter skal ikke være godt når maven er i udu 

Anmeld

9. juni 2013

Louise H.

Babymor2010 skriver:

Øv for en nat/morgen 

Sørg for at hun får noget salt og sukker indenbords  Vi plejer gerne at give Isabella ristet toastbrød når hun har den tur - og saftevand. Mælkeprodukter skal ikke være godt når maven er i udu 

Hun gider bare slet ikke spise hun vil bare drikke og det holder hun kun i sig i 5 minutter, så kommer det op igen

Hun er total sløj og slet ikke sig selv...

Anmeld

9. juni 2013

Clisolka

Hun gider bare slet ikke spise hun vil bare drikke og det holder hun kun i sig i 5 minutter, så kommer det op igen

Hun er total sløj og slet ikke sig selv...

Øv  Rigtig god bedring med hende 

Anmeld

9. juni 2013

gokkelok

charlottekri skriver:

god bedring til hende

Der er da kulsyre i alt sodavand  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.