Jeg synes ikke du skal holde dig tilbage. For selvom man kan få mange over næsen fordi man har et nemt barn kan der komme tidspunkter senere i livet som gør at det er super hårdt.
Isabella har altid været nem. Vi havde opstart problemer til hn var 3 uger fordi jeg ikke havde mælk nok. men da hun kom på flaske da hun var tre uger sov hun igennem fra dag 1. og græd heller aldrig.kun hvis vi var lidt for langsomme med maden.
Hun sov fra kl 21.30-7 fik flaske sov til kl 10 fik flaske og sov til kl 13. At hun så var vågen helt frem til kl 21.30 derfra var så hvad det var. Vi var lykkelige. For jeg er ramt af et piskesmæld og kæresten har posttraumatisk stress. Så det var utrolig dejligt.
Men samtidig synes jeg også det kunne være træls at høre på ja i ved ikke hvordan det er at have børn.
Men tilgengæld efter sommerferien da hun blev 1 år i maj. Tog hun også revanche. Hold nu op et temperament hun pludselig havde fået.
Og stadig har. Hun er blevet to nu og hold nu op en hidsigprop hun kan være. Og til tider synes jeg stadig det er super hårdt.
Plus vi var ramt af sygdom hvor hun var syg de 6-7 uger ud af to mdr sammenlagt.
Så nej nyd det og lad folk vide det. For du har jo prøvet at hårde ved at have barn. Så fortjener duogså at kunne blære dig lidt.
Anmeld