Syge lille trold!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

Sujan

jydeinden skriver:

hmm jeg tænker umiddelbart om hun kan være træt fordi hun får pencelin, men ved ikke hvor hurtigt det begynder at virke på børn.. fik selv pencelin dog som voksen, og dog for møb, men blev Så træt så man tror det er løgn.

men hvis temperaturen stiger, eller bliver ved at være høj så ville jeg nok give vagtlægen et kald

Ja du kan selvfølgelig have ret i at hun bliver træt af pencillin.. Det er noget der sløver...

Ja jeg giver lægevagten et kald hvis temp. Stiger

Tak fordi i er så søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

B&J

Sujan skriver:

Tak for svar.. Tænker også at det er sådan engang imellem..

Ja hun har fået æble juice for det drikker hun lidt mere af.. Og så også lidt vand og mælk på havregrøden i morges...
Og i nat drak hun også en del vand

Godt

ja sådan er det desværre ind i mellem selv om vi bare syntes det er så træls når vores små pus er syge...

men køb evt. noget vand melon eller en anden slags melon evt. vand is  

Anmeld

8. juni 2013

jydeinden

Sujan skriver:

Ja du kan selvfølgelig have ret i at hun bliver træt af pencillin.. Det er noget der sløver...

Ja jeg giver lægevagten et kald hvis temp. Stiger

Tak fordi i er så søde

jamen det er da det vi er her for og det er jo en reel bekymring, det er aldrig sjovt når de små poder får feber

Anmeld

8. juni 2013

Sujan

B&J skriver:

Godt

ja sådan er det desværre ind i mellem selv om vi bare syntes det er så træls når vores små pus er syge...

men køb evt. noget vand melon eller en anden slags melon evt. vand is  

Det vil jeg gøre.. Prøvede med frugt her til aften men kan ikke rigtig få hende til at spise andet end kiks..

Så hun har spist en kvart potion havregrød, 2 bider rugbrød og 4 kiks i dag... Men tænker det er ligegyldigt bare jeg får væske i hende

Anmeld

8. juni 2013

Sujan

jydeinden skriver:

jamen det er da det vi er her for og det er jo en reel bekymring, det er aldrig sjovt når de små poder får feber

Er bare med i en facebook gruppe hvor jeg skrev en kort linie om pencillin og feber kunne hænge sammen.. Der fik jeg bare et flabet svar om at de ikke var læger og hvis jeg virkelig bekymrede mig så havde jeg nok kontaktet vagtlægen i stedet for at bruge min tid på nettet.,,

Er da bare rart at høre andres erfaringer...

Anmeld

8. juni 2013

B&J

Sujan skriver:

Det vil jeg gøre.. Prøvede med frugt her til aften men kan ikke rigtig få hende til at spise andet end kiks..

Så hun har spist en kvart potion havregrød, 2 bider rugbrød og 4 kiks i dag... Men tænker det er ligegyldigt bare jeg får væske i hende

Nemlig..... bare væske også mad jamen lad hende spise det hun gider og hvis hun slet ikke gider så pyt bare væske også om det er med sugerør så lad børene hihihihihi

Anmeld

8. juni 2013

jydeinden

Sujan skriver:

Er bare med i en facebook gruppe hvor jeg skrev en kort linie om pencillin og feber kunne hænge sammen.. Der fik jeg bare et flabet svar om at de ikke var læger og hvis jeg virkelig bekymrede mig så havde jeg nok kontaktet vagtlægen i stedet for at bruge min tid på nettet.,,

Er da bare rart at høre andres erfaringer...

der er da ingen grund til at være flabet overfor dig du stiller jo et reelt spørgsmål og er "bare" bekymret for dit barn, synes jeg da er fair nok

Anmeld

8. juni 2013

NessaXenia

prøv evt. med sodavands is, de der skub-op
da min datter lå med 40,5 i feber sidst, og jeg ikke fik tilstrækkelig med væske i hende tilbød jeg hende sådan en, og så kvikkede hun lidt mere op.

Jeg synes at det lyder meget normalt mht, din datter, rigtig god bedring med hende

Anmeld

8. juni 2013

Mamalou

Hvis det var mig, så ville jeg kigge på hvordan hun har det og ikke så meget på temperaturen. Hvis hun er helt dvask, og ikke vil drikke mere end lidt, så ville jeg kontakte vagtlægen, om ikke andet så for at høre, om der kan være sammenhæng med opstart af pencilin. Gå efter din mavefornemmelse, er du bekymret så ring. Du kender din datter bedst!

God bedring.

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.