Syge lille trold!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
18 svar
5 synes godt om
8. juni 2013

Sujan

Min datter har hele dagen haft feber og været helt dvask.. Hun er 13 mdr og har aldrig været sådan før... Selvom hun førhen har haft feber har hun ikke været så dvask før..

Men ville egentlig ikke bekymre mig, for selvom vi ikke kan få så meget mad i hende har hun da fået lidt væske hele tiden hen over dagen..

Det der undre mig er at vi startede en penicillin kur i går..
Hun har siden februar haft problemer med ørerne og har fået dråber og prikket hul på trommehinder uden det hjalp... Her i maj fik hun så lagt dræn. Dette hjalp heller ikke. Mellemøret vil ikke rigtig hele så i går fik hun så penicillin for at hjælpe ørerne med at hele..

Så vågner hun op i dag og er så syg.. Hun har hverken udslæt eller hævelser i mund... Så det burde vel ikke være en allergisk reaktion... Men kan alligevel ikke lade være at tænke om det kunne have en forbindelse..
Ringer til vagtlægen hvis det bliver værre.

Kan jo være hun var blevet syg alligevel uden penicillin.. Er bare underligt det er lige når hun er startet...

Hun har ikke fået penicillin før ej heller har haft feber længe.

Bør jeg være bekymret eller er det fint nok at vente og se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

jydeinden

Sujan skriver:

Min datter har hele dagen haft feber og været helt dvask.. Hun er 13 mdr og har aldrig været sådan før... Selvom hun førhen har haft feber har hun ikke været så dvask før..

Men ville egentlig ikke bekymre mig, for selvom vi ikke kan få så meget mad i hende har hun da fået lidt væske hele tiden hen over dagen..

Det der undre mig er at vi startede en penicillin kur i går..
Hun har siden februar haft problemer med ørerne og har fået dråber og prikket hul på trommehinder uden det hjalp... Her i maj fik hun så lagt dræn. Dette hjalp heller ikke. Mellemøret vil ikke rigtig hele så i går fik hun så penicillin for at hjælpe ørerne med at hele..

Så vågner hun op i dag og er så syg.. Hun har hverken udslæt eller hævelser i mund... Så det burde vel ikke være en allergisk reaktion... Men kan alligevel ikke lade være at tænke om det kunne have en forbindelse..
Ringer til vagtlægen hvis det bliver værre.

Kan jo være hun var blevet syg alligevel uden penicillin.. Er bare underligt det er lige når hun er startet...

Hun har ikke fået penicillin før ej heller har haft feber længe.

Bør jeg være bekymret eller er det fint nok at vente og se?

altså hvis det "bare" er feber ville jeg ikke blive chokeret man kan sagtens få feber selvom man er på pencelin, det er mange gange kroppens måde at bekæmpe vira på.. hvis hun derimod bliver slap og ikke vil drikke hellere, så er det straks en anden sag

Anmeld

8. juni 2013

Sujan

jydeinden skriver:

altså hvis det "bare" er feber ville jeg ikke blive chokeret man kan sagtens få feber selvom man er på pencelin, det er mange gange kroppens måde at bekæmpe vira på.. hvis hun derimod bliver slap og ikke vil drikke hellere, så er det straks en anden sag

Altså det er feber...

Og hun har været dvask og faktisk sovet hele dagen.. Har kunne få en smule væske i hende af gangen over hele dagen...
Vil ikke sige hun er helt slap.. Men meget dvask..og vil bare sove

Anmeld

8. juni 2013

jydeinden

Sujan skriver:

Altså det er feber...

Og hun har været dvask og faktisk sovet hele dagen.. Har kunne få en smule væske i hende af gangen over hele dagen...

hmm hvad siger temperaturen på hende ?

og har det været varmt i nærheden af hende?

Anmeld

8. juni 2013

Klumpe-dumpe

Sujan skriver:

Altså det er feber...

Hvordan har hendes bleer været i dag?

Anmeld

8. juni 2013

Sujan

jydeinden skriver:

hmm hvad siger temperaturen på hende ?

og har det været varmt i nærheden af hende?

38,6 til morgen og 39,6 her til aften...
Er jo lunt udenfor.. Men har faktisk bare siddet her i sofaen med hende hele dagen, hvor hun har døset hele dagen.. Hun har bare haft en kort body på og sin nussedyne over sig...

Anmeld

8. juni 2013

B&J

det lyder alt sammen helt alm...

Håber snart din lille pus bliver rask igen og håber ørne snart er tip top

HUSK alt væske gælder

Anmeld

8. juni 2013

Sujan

Ariel skriver:

Hvordan har hendes bleer været i dag?

Ingen afføring men hun har haft 3 våde bleer udover "morgen" bleen

Anmeld

8. juni 2013

jydeinden

38,6 til morgen og 39,6 her til aften...
Er jo lunt udenfor.. Men har faktisk bare siddet her i sofaen med hende hele dagen, hvor hun har døset hele dagen.. Hun har bare haft en kort body på og sin nussedyne over sig...

hmm jeg tænker umiddelbart om hun kan være træt fordi hun får pencelin, men ved ikke hvor hurtigt det begynder at virke på børn.. fik selv pencelin dog som voksen, og dog for møb, men blev Så træt så man tror det er løgn.

men hvis temperaturen stiger, eller bliver ved at være høj så ville jeg nok give vagtlægen et kald

Anmeld

8. juni 2013

Sujan

B&J skriver:

det lyder alt sammen helt alm...

Håber snart din lille pus bliver rask igen og håber ørne snart er tip top

HUSK alt væske gælder

Tak for svar.. Tænker også at det er sådan engang imellem..

Ja hun har fået æble juice for det drikker hun lidt mere af.. Og så også lidt vand og mælk på havregrøden i morges...
Og i nat drak hun også en del vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.