Det hele er lort lige nu !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

jydeinden

altså det er sikkert nemt at sige, men som de andre siger, prøv at ligge de planer på hylden lidt, og tag sex når lysten er der der er da intet værre for et forhold end når sex bliver en planlægning og noget man gør for et bestemt formål.

det skal nok komme, men jo mere i stresser og jo mere i presser hinanden jo sværere bliver det mange gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Er det fordi han ikke vil have sex lige nu at I blev uvenner? Tror du han har fået lidt kolde fødder?

Vi aftalte at vi ikke skulle tage i byen og drikke , når jeg havde ægløsning , men i stedet bare være hjemme , og lave baby
Jeg spørger ham så om vi ikke skal have sex inden vi går i seng , og så igen når vi skal i seng. Men han gad ikke have sex to gange lige pludselig .. Så bliver jeg en smule pige sur , og ja , så bliver vi bare uvenner , og ender med slet ikke at have sex , så jeg er bare rigtig træt af at vi har spildt chancen denne gang , og skal vente en hel mdr igen!

Han siger også han føler jeg vil have sex hele tiden ( jeg er måske også mere "liderlig" end andre . Men sådan er det altså ikke .

Anmeld

8. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Vi aftalte at vi ikke skulle tage i byen og drikke , når jeg havde ægløsning , men i stedet bare være hjemme , og lave baby
Jeg spørger ham så om vi ikke skal have sex inden vi går i seng , og så igen når vi skal i seng. Men han gad ikke have sex to gange lige pludselig .. Så bliver jeg en smule pige sur , og ja , så bliver vi bare uvenner , og ender med slet ikke at have sex , så jeg er bare rigtig træt af at vi har spildt chancen denne gang , og skal vente en hel mdr igen!

Han siger også han føler jeg vil have sex hele tiden ( jeg er måske også mere "liderlig" end andre . Men sådan er det altså ikke .

Waau, det lyder godt nok, som om du har gjort det til et projekt, der kun har det ene formål at blive gravid, får helt ondt af din mand

Anmeld

8. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det er bare så svært ! Vi mistede efter jul , og har prøvet siden , og vil bare så gerne..

det er så nemt at sige "husk det skal være sjovt" (selvom det er rigtigt ) men kan godt huske hvordan man har det efter man har mistet så kan det kun gå for langsomt- håber det snart lykkes

Anmeld

8. juni 2013

B&J

jamen sådan er det jo man kan ikke være gode venner hele tiden, og man kan jo ikke gøre sexen til et arbejde nærmest NU SKAL VI FORDI JEG HAR ÆL fordi så stopper det sjove jo også til sidst vil i jo gå død i det.... heller ikke sikkert din kæreste/mand syntes det er sjovt han nærmest er en maskine nu skal vi fordi jeg har æl det er ikke meget sjov og romantisk i

Anmeld

8. juni 2013

Rødhætte

l.kjoeller skriver:

det er så nemt at sige "husk det skal være sjovt" (selvom det er rigtigt ) men kan godt huske hvordan man har det efter man har mistet så kan det kun gå for langsomt- håber det snart lykkes

Enig. Ja sex skal være sjovt, men husker tydelig hvor utålmodig jeg selv var. Kan godt forstå du er træt af at i glippet det i denne mdr..

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Enig. Ja sex skal være sjovt, men husker tydelig hvor utålmodig jeg selv var. Kan godt forstå du er træt af at i glippet det i denne mdr..

Ja .. Presser slet ikke min kæreste til sex , og vi gør det heller ikke bare for at gøre det , skal det lige siges .
Man man er altså nødt til at have sex når man har æl hvis man vil lave baby , så de to dage om mdr , er man altså NØDT til at have sex!

Anmeld

8. juni 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Ja .. Presser slet ikke min kæreste til sex , og vi gør det heller ikke bare for at gøre det , skal det lige siges .
Man man er altså nødt til at have sex når man har æl hvis man vil lave baby , så de to dage om mdr , er man altså NØDT til at have sex!

Du har fuldstændig ret.. Kan virkelig godt følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.