Det hele er lort lige nu !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
17 svar
21 synes godt om
8. juni 2013

Anonym trådstarter

Iiihhhh siger jeg bare !
Det hele er lort lige nu . Undskylder på forhånd mit vrede udbrud..
Mig og kæresten prøver at lave baby , på 5. mdr . Han vidste jeg havde en positiv ægløsnings test i torsdag, og så sker der så det , at vi bliver uvenner i går , hvor min ægløsning nok er gået i gang. Vi var ikke sammen , og kommer heller ikke til at være det i dag tror jeg! Øv siger jeg bare ..
Der er nok ikke nogen chance for at jeg er blevet gravid !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Anonym trådstarter

Øv ingen svar

Anmeld

8. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Iiihhhh siger jeg bare !
Mig og kæresten prøver at lave baby , på 5. mdr . Han vidste jeg havde en positiv ægløsnings test i torsdag, og så sker der så det , at vi bliver uvenner i går , hvor min ægløsning nok er gået i gang. Vi var ikke sammen , og kommer heller ikke til at være det i dag tror jeg! Øv siger jeg bare ..

Rolig nu. Der er ingen grund til at gøre projekt baby til en belastning for parforholdet allerede  Der skal nu være plads til man måske ikke lige har lyst når æl testen er positiv

Anmeld

8. juni 2013

Aagaard

Prøv at smide de der tests og tag den au naturel. Det skal være dejligt at lave en baby, ikke en belastning - og et skænneri er måske heller ikke så godt at brygge babyer på - så prøv at lægge baby og konsentrer dig om at blive gode venner med din kæreste igen.

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Rolig nu. Der er ingen grund til at gøre projekt baby til en belastning for parforholdet allerede  Der skal nu være plads til man måske ikke lige har lyst når æl testen er positiv

Det ved jeg også godt , men altså , jeg tænker bare at når jeg har ægløsning , så skal vi jo gøre det , før der er chance for gevinst ..
Så er bare rigtig træt af , at vi er blevet uvenner lige på det her tidspunkt !

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Prøv at smide de der tests og tag den au naturel. Det skal være dejligt at lave en baby, ikke en belastning - og et skænneri er måske heller ikke så godt at brygge babyer på - så prøv at lægge baby og konsentrer dig om at blive gode venner med din kæreste igen.

Det er bare så svært ! Vi mistede efter jul , og har prøvet siden , og vil bare så gerne..

Anmeld

8. juni 2013

Aagaard

Anonym skriver:

Det er bare så svært ! Vi mistede efter jul , og har prøvet siden , og vil bare så gerne..

Det kan jeg godt forstå, og 5 måneder kan godt føles som lang tid. Især hvis man er meget obs på projektet hele tiden. Men jeg kan nu ikke lade være med at stemme for naturel metoden alligevel - hvertfald lidt endnu - fordi du har tillid til at det styrer din krop selv og man stresser ikke ekstra over at nu er det nu vi skal ha sex. Lad dig selv mærke efter hvornår du har lyst til sex og syntes at din kæreste er allermest sexet - vi er nemlig så smart indrettet at kvinder er aller smukkest på det rette tidspunkt og kvinderne syntes at manden dufter lækkert og er allermest sexet på lige præcis det tidspunkt.
Du ved jo at du kan blive gravid og det er ikke ualmindeligt at miste det første foster.

Anmeld

8. juni 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Iiihhhh siger jeg bare !

Du kan da gøre noget ved det...gå ind og bliv gode venner med manden...altså dét der med at gå og være sure på hinanden i flere dage kommer der jo alligevel ikke noget godt ud af og forsoningssex skulle jo være det bedste.
Ved godt det er let at sige, men hvis du er ked af at I er uvenner så er der jo kun én ting at gøre... 

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Du kan da gøre noget ved det...gå ind og bliv gode venner med manden...altså dét der med at gå og være sure på hinanden i flere dage kommer der jo alligevel ikke noget godt ud af og forsoningssex skulle jo være det bedste.
Ved godt det er let at sige, men hvis du er ked af at I er uvenner så er der jo kun én ting at gøre... 

Ja jeg vil også gerne . Men synes bare det er så fejt at ham , han vil lige så gerne som mig have et barn. Han vidste jeg havde ægløsning , og så gider ham ikke lige pludselig ..

Anmeld

8. juni 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Ja jeg vil også gerne . Men synes bare det er så fejt at ham , han vil lige så gerne som mig have et barn. Han vidste jeg havde ægløsning , og så gider ham ikke lige pludselig ..

Er det fordi han ikke vil have sex lige nu at I blev uvenner? Tror du han har fået lidt kolde fødder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.