Knuthenborg og ridset bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

pcoramt

Billemyre skriver:

Hejsa!

Herhjemme har vi snakket lidt om en weekendtur "sydpå" med Bed & Breakfast og en dag i Knuthenborg Safaripark..

Men nu er manden begyndt at pippe om risikoen for ridser i bilen, hvis dyrene kommer tæt på..
Jeg synes personligt lidt det er noget pjat, men nu spørger jeg jer:
Er der nogen herinde der har været på tur i egen bil i parken, og har fået ødelagt noget? Vinduesviskere, sidespejle, ridset lakken osv.?

sig til din mand at der er større sandsynlighed for en bilka bule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Babydrøm

Billemyre skriver:

Godt at høre

Tusinde tak Det håber jeg også!
Han kan nok godt overtales, for han er normalt ikke sart med bilen.. Måske var det bare lige en tanke, der kom til at fylde lidt meget

Ja kunne jo godt være

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

am91 skriver:

jeg er ikke sikker på at det var knuthenborg, men da jeg var lille var vi engang i en af de parker, hvor man kunne køre igennem der hvor der er tigre.... en af de tigre synes det var sjovt at sætte forpoterne op på bagenden af bilen, så bagruden flækkede lidt i det ene hjørne  :-P plus der er fyldt med nysgerrige æsler og andre sjove dyr, der gerne stikker hovedet ind gennem vinduet.  :-) men jeg tror ikke det var så slemt med bilen, så kom i bare afsted  :-D 

Wow, det må alligevel ha' været en aaaanelse nervepirrende
Det fortæller jeg ham ikke

Men super - Håber, vi kommer afsted

Anmeld

8. juni 2013

IG

Billemyre skriver:

Hejsa!

Herhjemme har vi snakket lidt om en weekendtur "sydpå" med Bed & Breakfast og en dag i Knuthenborg Safaripark..

Men nu er manden begyndt at pippe om risikoen for ridser i bilen, hvis dyrene kommer tæt på..
Jeg synes personligt lidt det er noget pjat, men nu spørger jeg jer:
Er der nogen herinde der har været på tur i egen bil i parken, og har fået ødelagt noget? Vinduesviskere, sidespejle, ridset lakken osv.?

Han skal ikke være bange for der sker noget med bilen. Det er "farligere" at parkere den ved F.eks Den blå Planet

Vi har været i knuthenborg mange gange, og har aldrig oplevet noget negativt!

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

IG skriver:

Han skal ikke være bange for der sker noget med bilen. Det er "farligere" at parkere den ved F.eks Den blå Planet

Vi har været i knuthenborg mange gange, og har aldrig oplevet noget negativt!

Godt at høre!

Hehe, så parkerer vi ikke der

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

pcoramt skriver:

sig til din mand at der er større sandsynlighed for en bilka bule

Hehehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.